בעידן של ג'יפונים רכים מחמאה, מיצובישי פאג'רו הוא אחד מרכבי השטח האחרונים לקהל הרחב. וגם בעידן כזה, ממשיכה מיצובישי למכור כמויות נאות של פאג'רו (ולהתמודד בארץ בעיקר מול טויוטה לנד קרוזר). מיצובישי פאג'רו הראשון הוצג עוד ב-1981, אבל תפס את השוק הישראלי רק מאז שנות התשעים. זה התחיל בכלי ספרטני וקטן יחסית, המשיך עם הפאג'רו קינג הפרימיומי וממשיך גם היום בפאג'רו הנוכחית שמשווקת בארץ ממודל 2008. מיצובישי פאג'רו קינג מהעשור הקודם זוכה לביקוש ער בשוק המשומשות.
בחרו מיצובישי פאג'רו מהשנתון הרצוי
מיצובישי פאג'רו משווקת בגיסראות שונות, הנבדלות במנועים, באבזור וכן בגודל הרכב ובמספר מקומות הישיבה (5 או 7 מושבים). הדגם הנוכחי מוצע עם מנוע טורבו דיזל בנפח 3.2 ליטר ולחלופין עם מנוע בנזין 3.8 ליטר. יחידת הדיזל מציעה חסכון בדלק אבל ביצועים בינוניים. הבנזין זריזה משמעותית וגם עולה מעט פחות מאחותה לוגמת הסולר.