חוות דעת סובארו פורסטר2009-2012
ג'יפון שבאמת יודע לעבוד בשטח - יש חיה כזו. סובארו פורסטר מהדור השלישי היא כבר לא מכונית סטיישן צמחונית למראה, כי אם ג'יפון מוגבה בסגנון מיצובישי אאוטלנדר או טויוטה ראב4. סובארו פורסטר, לעומת הדור הקודם והוותיק, צמח לגובה ב-11 ס"מ (167 ס"מ), לאורך ב-7.5 ס"מ ולרוחב ב-4.5 ס"מ. בסיס הגלגלים זהה לסובארו B3, מה שמבטיח מרווח משופר ליושבים מאחור. מרווח הגחון השתפר מעט אבל מה שהשתפר משמעותית הוא האבזור, בעיקר מבחינה מבחינה בטיחותית - 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית בכל הדגמים. המנועים ותיבות ההילוכים לא השתנו. התיבה האוטומטית כבר מיושנת למדי. גרסת הטורבו 2.5 ליטר חזקה מאוד ושתיינית. ההמלצה שלנו: מי שרוצה לחסוך בדלק ומוכן להתפשר על ביצועים שיסתפק בגרסת ה-2.0 ליטר. נוחות הנסיעה השתפרה לעומת הדגם היוצא. פורסטר החדשה רכה ונעימה יותר.