חוות דעת פורשה 911
הדור הנוכחי של פורשה 911 קאררה לא נראה שונה מהדורות שקדמו לו. אבל למעשה, 90% מהרכיבים בפורשה 992 (כך נקרא הדגם העדכני) הם חדשים לחלוטין. זה סוד קסמה של פורשה: שימור המסורת העיצובית, ושיפור מתמיד של יכולות הניהוג. כמו בשנים עברו, פורשה 911 קאררה היא מכונית ספורט מופלאה: חזקה מאוד, מהנה לנהיגה ומאתגרת גם את הטובים שבנהגים. תוסיפו לכך את היוקרה והאיכות של תא הנוסעים, וקיבלתם מכונית שקרובה לשלמות. אז מה בכל זאת שופר בדגם הזה של ה-911? האורך הכללי גדל ב-5 ס"מ ובסיס הגלגלים הוארך ב-10 ס"מ, לטובת שיפור מרחב הפנים והשימושיות. בידוד הרעשים שופר, וכך גם הצליל הנפלא הבוקע מהמפלטים. השלדה החדשה של פורשה 911 קאררה היא מסוג "דינאמי" ומתקדם, ואפילו לתושבות המנוע יש יכולות דינאמיות: הן מתקשחות בהדרגה, ומסייעות לשיפור קל בזמני התאוצה של המכונית. לפורשה 911 יש הגה חשמלי, רחמנא לצלן, אך אנשי פורשה טוענים שהוא לא פוגע בחוויית הנהיגה. תיבת ההילוכים הידנית קיבלה הילוך נוסף, וכעת יש לה 7 יחסי העברה (!) – בדיוק כמו לתיבת ה-PDK כפולת המצמדים.
בשורה התחתונה: פורשה 911 מזכירה שוב שיש לאן לשאוף.