פיאט מולטיפלה שלאחר מתיחת הפנים היא כבר לא אותה צפרדע מוזרה (ויש שיאמרו גם כעורה) שנחתה בישראל בתחילת שנות ה-2000. העיצוב קל יותר לעיכול, והמתכון הפרקטי נשמר: 6 מושבים בשתי שורות, תא מטען גדול ושפע של תאי אחסון. שתי בעיות מנעו מהמולטיפלה להפוך ללהיט מכירות בישראל: תג מחיר מופרז והיעדר תיבה אוטומטית. האם זה מה שימנע ממנה להפוך למשפחתית הבאה שלכם?
בחרו פיאט מולטיפלה מהשנתון הרצוי
פיאט מולטיפלה שווקה בישראל עם מנועי בנזין ודיזל. נדיר מאוד למצוא מולטיפלה עם מנוע דיזל שלא עברה קילומטראז' אסטרונומי – ולכן עדיף לחפש את גרסת הבנזין.