חוות דעת פיאט מולטיפלה2000-2009
לאחר מתיחת הפנים של 2006, פיאט מולטיפלה היא כבר לא מכונית מכוערת. מצד שני היא קצת פחות מקורית. פיאט מולטיפלה היא מיניוואן קומפקטי חכם ושימושי: שתי שורות מושבים, שלושה מושבים בכל שורה. וכך מתקבלת מכונית קצרה יחסית ועם תא מטען בגודל שימושי. נוחות הנסיעה טובה, ופיאט מולטיפלה היא אפילו מכונית מהנה לנהיגה. חסרונות? תיבת ההילוכים ידנית בלבד. ההיצע בשוק מצומצם, והביקוש גבוה - ולכן קשה מאוד להשיג מכונית במצב טוב. דגמי הדיזל עברו קילומטראז' גבוה מאוד במרבית המקרים, ומומלץ להתאמץ ולחפש רכב שנסע מעט.
אמינות: איכות הגימור בתא הנוסעים אינה גבוהה במיוחד. סביבת הנהג משופעת פלסטיקים קשיחים שרבים מהם מתקלפים, הידיות מתרופפות, הריפוד נפרם ומכסי חללי אכסון שונים מתבלים מהר, וכל זה מתבטא בנסיעה בקרקושים ורעשים רבים. רכיבי החשמל אמינים בדרך כלל, אך מומלץ לבדוק שהכל עובד, ולרדת לפרטים קטנים כמו התאורה הפנימית שנדלקת בפתיחת דלתות. החלפת גלגל בפיאט מולטיפלה צריכה להתבצע בזהירות מירבית: מנגנון ההרמה של הגלגל החלופי מורכב מגלגלת עדינה מאוד הנוטה להישבר, ועלות החלפתה עשויה להגיע לאלפי שקלים. גם הג'ק להרמת הרכב שביר מאוד, וכדאי לוודא אם הוא קיים ועובד. במנוע הדיזל גלגל התנופה עשוי להתבלות ומאחר והוא מסוג ה-Dual. מחיר הגלגל יקר ועלות החלפתו מגיעה לאלפי שקלים. חיישן מצב מצערת ("פוטמציומטר מצערת") התקלקל במקרים רבים, והתקלה יכולה להתבטא בסירוב המנוע לעלות מעל לסל"ד מסויים או בעליית הסל"ד באופן לא חלק. דגמי הבנזין נדירים יותר מהדיזלים, וישנם דיווחים על בעיה בדגמים אלו של ממיר קטליטי המוחלף לעיתים קרובות.