חוות דעת פיג'ו 2061999-2008
פיג'ו 206 נכנסה בזמנה לנעליים גדולות – היא הייתה צריכה למלא את מקומה של ה-205 המיתולוגית, שנחלה הצלחה מסחררת במשך כ-15 שנה. ובכן, לא רק שה-206 עמדה בציפיות, היא אפילו עברה אותן: מדובר במכונית הנמכרת ביותר של פיג'ו מאז ומעולם. פיג'ו 206 היא מכונית קטנה, אבל לא קטנה מדי. היא מתאימה בהחלט לנסיעות מחוץ לעיר. העיצוב מושך ונראה עדכני גם כיום. ה-206 היא מכונית מהנה לנהיגה, נוחה ובטיחותית יחסית לזמנה. התיבה האוטומטית לא מוצלחת, הגרסאות הידניות עדיפות על פניה. לחובבי הגה - קיימות גם גרסאות ספורטיביות נדירות יחסית. פיג'ו 206 היא מכונית מבוקשת ששומרת על ערכה היטב יחסית למכונית צרפתית – והמחירים בשוק היד השנייה בהתאם.
אמינות: פיג'ו 206 סובלת מבעיות חשמל בתדירות גבוהה יחסית. התקלות מופיעות במערכת התאורה הקדמית, המגבים, במערכת הקול ובעיקר בנעילה המרכזית. האשמה בכך היא מערכת המולטיפלקס, המנהלת את צרכני החשמל ברכב - המערכת רגישה להתקנות חשמל מקומיות כמו מיגון או מערכות סאונד. בתחום המכאני, ה-206 מגלה רגישות גבוהה לשימוש במי ברז ברדיאטור. מומלץ לחפש מכוניות שראו נוזל קירור בלבד. מנועי ה-1.6 עלולים לפתח נזילות מאטם הראש. מנועי ה-1.4 סובלים מסלילי הצתה בעלי חיים קצרים: במידה ונורת המנוע נדלקת ונכבית לסירוגין, יתכן ומקור הבעיה הוא בסלילים. יש לטפל בכך בדחיפות מאחר והדבר יכול להזיק לממיר הקטליטי בשל תערובת דלק לא נכונה. מחשב ניהול מנוע יכול להיות אף הוא מקור לבעיות, ובעקיפין לגרום להתנהגות לא תקינה של הגיר האוטומטי. רכבים שיוצרו לפני יולי 2001 כללו מנופי איתות בעייתיים - כדאי לבדוק את פעולתם ואת החזרתם למצב ביניים עם מרכוז ההגה. במתלים, החלק הרגיש הוא תפוח הפרונט שנוטה להתבלות.