חוות דעת פיג'ו 307SW2003-2008
לא מדובר במיניוואן של ממש אלא בגרסת סטיישן מוארך של פיז'ו 307 עם מקום ל-7 נוסעים (לא בכל הגרסאות): 5 מבוגרים ושני ילדים מאחור. מצוידת בחלון שמש ענק בגג, שמכניס פנימה הרבה אור ונוף אבל לא ניתן לפתיחה. פיג'ו 307 SW מציעה נוחות נסיעה טובה והנאה רבה לנהג. היא לא מציעה תנוחת ישיבה גבוהה ומרחב פנימי כמו של מיניוואן אמיתי. איכות הגימור לא ברמה מבריקה.
אמינות: פיז'ו 307 סובלת מתדמית של רכב בעייתי, בעיקר בתחום החשמל והגיר, בפועל המצב פחות חמור, בייחוד בדגמים המאוחרים למתיחת הפנים. עד למתיחת הפנים של של 2005 אכן בעיות החשמל לא היו מחזה נדיר, אך יש לציין כי רבות מהן ניתן לזקוף להתקנות מקומיות באיכות מחפירה שפגעו במערכות החשמל העדינות של הרכב הזה. מתיחת הפנים טיפלה בתחום הזה ומערכת המולטיפלקס של צמת החיווט שופרה, כך שכדאי להתאמץ בתקציב ולרכוש את הדגמים שאחרי ספטמבר 2005. התקלה הנפוצה ביותר ב-307 היא כשל בתקשורת בין יחידת ההצתה לסטרטר, מה שגורם לבעיות התנעה. יש לבדוק את כל מתגי החשמל כולל חלונות, מזגן, תאורה בפקדים השונים, במחוונים, תא המטען ועוד. מנועי ה-HDI מצויינים, אך אם מוזנחים מפתחים בעיות הזרקה, אותן אפשרי לגלות ע"י בדיקה פשוטה של לחיצה בריאה על המצערת - אם מופיע ענן פיח שחור וגדול יש להזהר. התחזוקה השוטפת נוחה מאוד ב-307 וטיפולים מתבצעים במרווחים ארוכים מאוד של 30,000 ק"מ או שנתיים. בדגמים שלפני דצמבר 2006 יש להחליף רצועת תזמון כל 120,000 ק"מ, ואילו בדגמים המאוחרים יותר כל 150,000 ק"מ.