חוות דעת פיג'ו 4061997-2004
פיג'ו 406 היא יורשת ה-405 בסגמנט המנהלים של פיג'ו. בזמנה, נחשבה ה-406 לאמת מידה בקטגוריה בכל הנוגע לאיכויות נהיגה. פיג'ו 406 אף סימלה מעין מהפך בקונצרן PSI (פיג'ו-סיטרואן), והובילה מהלך של שיפור ניכר ברמת הרכבה ואיכות החומרים בתא הנוסעים. בנוסף, מדובר במכונית מרווחת, נוחה ואלגנטית, אשר עיצובה נראה הולם גם כיום. בשנת 2001 עברה המכונית מתיחת פנים, אז גם שופרו המנועים ועלתה רמת האמינות של הדגם. בין חסרונותיה של פיג'ו 406 ניתן למנות את הביצועים הבינוניים (בגרסת ה-1.8 ליטר) ואת רמת הבטיחות הנמוכה (שהשתפרה לאחר מתיחת הפנים).
אמינות: נקודה יחסית רגישה בפיג'ו 406 היא הרדיאטור, שעלול לסבול מנזילות ומסתימות. לכן חשוב לבדוק את גובה נוזל הקירור (נוזל ייעודי - ולא מים רגילים!) באופן תדיר, ולפשפש בהיסטוריית הטיפולים בחיפוש אחר התחממויות שעבר הרכב. מקור פוטנציאלי נוסף לנזילות במערכת הקירור הוא בית הטרמוסטט הרגיש. מערכת המיזוג מגלה עמידות, אך המדחס נוטה להיתפס במידה ולא היה בשימוש זמן רב, בתקופת החורף למשל. מומלץ להפעיל את המיזוג מדי פעם גם אם הוא אין בכך צורך, בכדי לשמור על תקינות המערכת. ידית האיתות סובלת מחיים קצרים בדגמים שלאחר 2001 ועלות החלפתה לא זולה. קילומטראז' רב במנועי דיזל יתבטא בעשן שחור ופיח, וזאת עקב מערכת הזרקה בעייתית. את רצועת התזמון יש להחליף כל 90,000 ק"מ או 3 שנים. יש לוודא שההחלפות בוצעו במועדן.