קבוצת לובינסקי, יבואנית DS בישראל, מרחיבה את ההיצע הדגמים המחושמלים ולאחר ה-DS 7 Crossback E-Tense בעל מנוע היברידי-נטען, החלה בשיווק הגרסה החשמלית של רכב הפנאי הקטן DS 3 קרוסבק E-Tense. המחיר עומד על 198,990 שקלים - נמוך בכמעט 60,000 שקלים ממחירו של המתחרה הישיר, לקסוס UX300e.
יחידת הנעה
ה-DS 3 קרוסבק מבוסס פלטפורמת CMP שתוכננה למנועי בעירה פנימית וחשמליים כאחד והוא מצויד ביחידת הנעה זהה לזו של פיג'ו 2008. מדובר במנוע חשמלי המספק 136 כ"ס ונתון מומנט העומד על 26.5 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-150 קמ"ש.
הסוללה בגודל 50 קווט"ש מאפשרת טווח נסיעה (בתקן WLTP) של 317 ק"מ. צריכת החשמל הממוצעת עומדת על 178 וואט שעה לק"מ, זמן הטעינה בעמדה ביתית אורך כ-5 שעות ואילו מעמדת טעינה מהירה כ-25 דקות (0-80%).
רמת גימור
DS 3 קרוסבק E-Tense החשמלי ישווק ברמת הגימור Grand Chic Rivoli בדומה לזו של גרסת הבנזין אך עם כמה שינויים קלים. האבזור כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 10.3 אינץ' כולל קישוריות לטלפון הנייד ומשטח טעינה אלחוטי, תאורת מטריקס לד, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים עם מצלמת רוורס כולל מבט על, כניסה והנעה ללא מפתח כולל חיישן התקרבות, חישוקי 18 אינץ' ועוד.
לעומת גרסת הבנזין המקבילה, זו החשמלית נעדרת מושב נהג חשמלי, חימום במושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת של Focal.
אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי עם רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל אפשרות התאמת המהירות ממערכת זיהוי התמרורים המורחבת (זיהוי תמרורי עצור ואין כניסה), התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. הבדל נוסף בין החשמלית לבנזין הוא ויתור על 2 כריות אוויר צידיות ליושבים מאחור.
פורסם לראשונה ב- 10.02.21
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות