במקביל אליה הוצגו פרטים נוספים על מתיחת הפנים של MG 5 EV, מכונית הסטיישן החשמלית הראשונה, אשר משווקת בבריטניה מזה מספר שנים, וכן על רכב הפנאי מארוול R שצפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים. מיבואנית MG בישראל, קבוצת לובינסקי, נמסר כי שלושת הדגמים המחודשים צפויים להגיע לישראל לקראת סוף הרבעון הראשון של שנת 2022.
רכב הפנאי החשמלי של MG, שנמכר אצלנו במספרים לא מבוטלים, עבר מתיחת פנים מקיפה הנוגעת לא רק לעיצוב אלא גם ליחידת ההנעה.
שינויי העיצוב נוגעים בעיקר לחזית הרכב שעברה לסבכה קדמית אטומה המשתלבת עם הפגוש, זאת לעומת גריל היהלומים מהדגם הנוכחי. כמו כן הפנסים צרים ומחודדים יותר בדומה לגרסת הבנזין המחודשת שלא הגיעה לישראל.
מבפנים העיצוב דומה לזה שפגשנו בגרסת הבנזין, עם פסנתר כפתורים לשליטה על בקרת האקלים ומערכת השמע וכן מערכת הפעלה משופרת למולטימדיה - שגם זכתה למסך גדול יותר בגודל 10.1 אינץ'.
יחידת ההנעה החשמלית שודרגה וכעת יוצע ה-ZS EV עם שתי סוללות. האחת בגרסת Long Range בנפח 72 קוט"ש אשר תספק טווח נסיעה של 439 ק"מ (בתקן WLTP). גם מהירות הטעינה שופרה בזכות מעבר למטען פנימי 11 קילוואט בגרסה זו. טעינה ביתית אורכת 10.5 שעות מ-0% ל-100%, ואילו טעינה מהירה בעמדת 100 קילוואט אורכת 42 דקות.
בהמשך תצטרף גם גרסת Standard Range בעלת סוללה בנפח 51 קוט"ש אשר תציע טווח נסיעה של 318 ק"מ. לעומת הדגם הנוכחי בעל סוללת 45.6 קוט"ש מדובר בשיפור של 55 ק"מ לטווח המירבי.
מארוול R
רכב הפנאי הקומפקטי והחשמלי הוא בעצם דור שני למארוול X שנחשף כבר בחודש מרץ השנה. כעת מעדכנת היצרנית כי תוצע גם גרסת הנעה אחורית, בנוסף לגרסת ההנעה הכפולה הביצועיסטית בעלת שני מנועים המספקים 288 כ"ס וטווח נסיעה של 370 ק"מ.
לגרסת ההנעה האחורית מנוע אחד והספק של 180 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 41.8 קג"מ (26 קג"מ פחות). הטווח בגרסה זו, שמטבעה חסכונית יותר בצריכת החשמל, עומד על 402 ק"מ.
לשתי הגרסאות סוללת 70 קוט"ש, המאפשרת טעינה מהירה בהספק מירבי של 92 קילוואט, כך שטעינה מ-5% ל-80% אורכת 43 דקות.
MG 5 EV
מכונית הסטיישן החשמלית עברה מתיחת פנים בתחילת השנה, שבהחלט שדרגה את העיצוב החיצוני המיושן הן מבחוץ והן מבפנים.
חזית הרכב אווירודינמית יותר עם פנסים חדשים, סבכה אטומה וכונסי אוויר מדומים. מאחור השינוי פחות דרמטי ונוגע לחתימת אור חדשה לפנסים האחוריים ופגוש בעיצוב חדש.
מבפנים השינוי בולט גם כן, כאשר תא הנוסעים נראה מודרני ומצויד בלוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה צף, כאשר ידית ההילוכים הרוטורית ממוקמת בקוסנולה מרכזית גבוהה.
ל-5 EV הנעה קדמית ומנוע בהספק של 156 כ"ס עם נתון מומנט של 26.5 קג"מ. הסוללה בנפח 61.1 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 400 ק"מ. בהמשך תוצע גרסה בעלת סוללה קטנה יותר, בנפח 50.3 קוט"ש אשר תאפשר נסיעה לטווח של 320 ק"מ. תא המטען מציע נפח של 479 ליטרים ועד 1,400 ליטרים בקיפול המושבים האחוריים.
פורסם לראשונה ב- 07.10.21
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות