בהשוואה ל-ZS EV, החשמלי הראשון של MG שהציב אותה על מפת התחבורה בישראל והיה לנמכר ביותר מסוגו ב-2020, המארוול גדול משמעותית. הוא ארוך ב-35 ס"מ (467.5 ס"מ), רחב ב-11 ס"מ (192 ס"מ) ועם בסיס גלגלים ארוך ב-22.5 ס"מ (280.5 ס"מ) - ונמוך ב-4 ס"מ (161 ס"מ). תא המטען האחורי צנוע ביחס למתחרים (357 ליטר), אבל יש לו גם תא מטען מלפנים (150 ליטר), למעט בגרסה כפולת הנעה.
המארוול יוצע עם אפשרות בחירה בין שתי מערכות הנעה, אחורית עם 180 כ"ס מצמד מנועים חשמליים (108 כ"ס מהמנוע הראשי, 72 כ"ס ממנוע-מסייע באמצעות שני יחסי העברה) וזינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות. הגרסה כפולת ההנעה מצוידת במנוע נוסף מלפנים (108 כ"ס) עם הספק משולב של 288 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד.
לשתיהן מצברים בקיבולת 70 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 402 ק"מ להנעה אחורית, 370 ק"מ לכפולה. הטעינה המהירה איטית ביחס למקובל בחשמליות מודרניות (70 קילוואט) עם מילוי ל-80% בכ-40 דקות.
סביבת הנהג מודרנית עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע ענק ("19.4), מעט מאוד מתגים ותאורת אווירה משתנה (64 גוונים). רשימת האבזור כוללת כציוד תקני ריפודי עור, כיוון חשמלי, אוורור וחימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, מצלמות חניה היקפיות, דלת תא חשמלית וחלון שמש. הגרסה כפולת ההנעה מוסיפה גם מערכת שמע משודרגת של BOSE.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת.
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות