לאודי A6 50 TFSIe Quattro תיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים, הנעה כפולה כמובן ומנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים הפועל בשיתוף מנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 299 כ"ס, נתון המומנט המירבי הוא 45.9 קג"מ ונתון ההאצה ל-100 קמ"ש עומד על 6.2 שניות.
בהשוואה לגרסת 2.0 הליטרים 45 TFSI מדובר בתוספת של 54 כ"ס ו-8.2 קג"מ, אך זמן ההאצה ל-100 קמ"ש דווקא ארוך יותר בשתי עשיריות השנייה. הפער נובע מהבדלי משקל של 305 ק"ג, כאשר גרסת הפלאג-אין שוקלת 2,085 ק"ג לעומת 1,780 ק"ג לבנזין.
יתרונה של גרסת הפלאג-אין הייבריד נעוץ כמובן בצריכת הדלק. זו המשולבת עומדת על כ-62.5 ק"מ לליטר. צריכה זו מושגת בסיוע סוללה בגודל 14.4 קוט"ש (נטו) המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-62 ק"מ עפ"י נתוני היצרן. הסוללה הממוקמת בחלקה האחורי של המכונית גזלה כ-170 ליטרים מנפח תא המטען שמסתפק ב-360 ליטרים בלבד.
רמות גימור
אודי A6 פלאג-אין תשווק בשתי רמות גימור. גרסת הכניסה עונה לשם Design והיא מצויידת בלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3", מסך מולטימדיה בגודל 10.1" ומסך תפעול תחתון בגודל 8.6", בנוסף ישנם חיישני חנייה היקפיים, מצלמת רוורס, תאורת לד מלאה, ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, מתכווננים חשמלית כולל זיכרון לנהג, תא מטען חשמלי, סגירת ואקום בדלתות, גג פנורמי, דיפון פנימי עץ בגוון אפור וחישוקי 19".
לעומת גרסת 45TFSI Superior בנזין הזולה ב-10,000 שקלים (נכון לפברואר 2022) בפלאג-אין תמצאו הגה מחומם ובקרת אקלים עם 4 איזורים לעומת שניים, אך לזו הראשונה יש הגה מתכוונן חשמלי, מושבים משודרגים עם זיכרונות למושב הנוסע ומערכת שמע Bang & Olufsen עם 16 רמקולים.
גרסת ה-Premium של אודי A6 פלאג-אין מוסיפה מושבים משודרגים, זיכרונות למושב הנוסע, תאורת מטריקס לד, איתותים דינאמיים ואת מערכת השמע מבית Bang & Olufsen בעלת 16 רמקולים.
בבטיחות מציעה ה-A6 המחושמלת 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה בצומת ובלימת חירום בנסיעה לאחור.
אודי A6 - מחירים:
אודי A6 טורבו-בנזין 2.0 ליטרים 45 TFSI Superior תעלה 493,000 שקלים
אודי A6 פלאג-אין 2.0 ליטרים 50 TFSIe Design תעלה 503,000 שקלים
אודי A6 פלאג-אין 2.0 ליטרים 50 TFSIe Premium תעלה 536,500 שקלים
פורסם לראשונה ב- 01.02.22
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות