אודי e-tron ספורטבק ישווק עם יחידת ההנעה 55 Quattro בעלת הספק מירבי של 360 כ"ס (265 kW) ונתון מומנט מירבי של 57.2 קג"מ. במצב Boost מתאפשר הספק מוגבר לזמן מוגבל של 408 כ"ס ו-67.7 קג"מ מה שמסייע להאיץ את ה-e-tron ספורטבק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות.
סוללת 95 קווט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 381 ק"מ, כאשר צריכת החשמל עומדת על 252.4 וואט שעה לק"מ. טעינה של עד 80% בעמדת טעינה DC מהירה (150 קילוואט) תימשך כחצי שעה.
רמות גימור
אודי e-tron ספורטבק ישווק בגרסת Advanced עם אפשרות לחבילת Luxury. רמת גימור זו כוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ' בעלת מערכת ניווט מובנית וקישוריות לטלפון הסלולרי ומסך תפעול נוסף בגודל 8.6 אינץ'. כמו כן ישנם מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית כולל זכרונות גם למראות הצד, ריפודי עור, מראות צד ופנים נגד סנוור, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי, מצלמת רוורס, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, הגה בעל יחס תגובה משתנה, תאורת אווירה, תא מטען נפתח חשמלית, תאורת מטריקס לד (ואופציה לתאורת Digital Matrix Led), מתלי אוויר וחישוקי 20 אינץ'.
חבילת Luxury מוסיפה על כך מערכת שמע משודרגת מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים, שליטה על מערכת השמע מהמושבים האחוריים, מצלמות היקפיות, חימום ואוורור למושבים הקדמיים וחישוקי 21 אינץ'.
בתחום הבטיחות ישנה מערכת בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת התנגשות מאחור.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות