מתיחת הפנים של ג'ילי גיאומטרי C הגיעה לישראל, עם שינויים קלים בעיצוב, באבזור ובמחירים. אלה הפרטים שצריך לדעת עליה
מאת: הלל פוסק | צילום: נועם ריין
פורסם 21.06.23
בקצרה:
- ג'ילי גיאומטרי C תציע תא נוסעים עדכני ומערכת מולטימדיה משודרגת
- טווח הנסיעה גדל עד ל-485 ק"מ
- מחירי הכניסה נמוכים מבעבר - החל מ-145 אלף שקלים
ג'ילי גיאומטרי C, החשמלית הנמכרת ביותר בישראל בשנה שעברה, איבדה השנה את הבכורה לטובת BYD אטו 3 - אך כעת מגיעה לישראל גרסה מעודכנת של הג'ילי, בה נהגנו לראשונה לפני מספר שבועות, והיא תנסה להשיב ליבואנית את הבכורה בשוק המקומי.
ההבדלים העיקריים הם עיצוביים, עם חרטום עדכני וכונסי אוויר שנוספו בפינות הפגוש. בסביבת הנהג נותר לוח מחוונים צנוע ("5) ומסך מגע בגודל "12.3 (רחב מבעבר), עם מערכת הפעלה בעברית, עדיין ללא צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. בורר מצבי הנסיעה (לפנים-אחור-חניה) הוא כעת ידית מימין להגה (חוגה בעבר), ובכך מתפנה מקום לתא אחסון נוסף.
מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם מנוע חשמלי קדמי (204 כ"ס) ואפשרות בחירה בין שני מארזי סוללה - 53 קוט"ש (ב-145 אלף שקל) או 70 קוט"ש (ב-158 אלף שקל). הודות לתוכנת ניהול חדשה, גדל טווח הנסיעה במעט ל-359 ק"מ לסוללה הקטנה (9+) ול-485 ק"מ בגדולה (25+). גם הזינוק ל-100 קמ"ש קוצץ ב-0.7 שניות (7 שניות), אך לדברי היצרנית הוא נובע משיטת מדידה שונה. קצב הטעינה המהירה נותר זהה (70 קילוואט) עם מילוי מ-20% ל-80% ב-36 דקות.
רשימת האבזור נותרה ללא שינוי, כאשר לגרסת הבסיס ריפודי עור, מצלמות חניה היקפיות, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם וחלון שמש. הגרסאות הבכירות (בתוספת 8,000 שקל) מציעות מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום ואוורור, תצוגת נתונים עילית ומערכת שמע משודרגת של BOSE. מערך הבטיחות שודרג עם התרעה על פתיחת דלת בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.
פורסם לראשונה ב- 21.06.23
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות