מבחינה עיצובית אין ממש שוני בין שתי הגרסאות של ה-GV70, כאשר למעשה סבכת המטריקס הופכת אטומה אך שומרת על תבנית המעויינים, הפגוש מעוצב באופן מעט יותר סולידי עם כונסי אוויר קטנים יותר, החישוקים בעיצוב ייחודי ואווירודינאמי, ואילו מאחור הפגוש בעיצוב נקי יותר שכן הוא מוותר על פתחי המפלט הבולטים של דגמי הבנזין.
את פתח התדלוק בצידו השמאלי של הרכב כבר לא תמצאו, שכן שקע הטעינה הוטמע בתוך הסבכה הקדמית. העיצוב הפנימי נותר זהה לחלוטין.
יחידת הנעה
יחידת ההנעה של ה-GV70 החשמלי תספק עד כ-490 כ"ס ו-71.4 קג"מ במצב Boost. למעשה ההספק של הג'יפון היוקרתי נוצר משילוב שני מנועים חשמליים בהספק של 160 קילוואט ו-35.7 קג"מ כל אחד, הנמצאים על כל סרן ויוצרים הנעה כפולה. למערכת זו אפשרות לעבור באופן אוטומטי בין הנעה לשני גלגלים או כפולה לטובת צמצום צריכת החשמל.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות ואילו טווח הנסיעה עומד על 400 ק"מ על פי תקן מדידה קוריאני. לג'יפון היוקרתי יכולת טעינה מהירה בעמדת 350 קילוואט, כך שתוכלו להטעין מ-10% ל-80% בתוך 18 דקות בלבד אם תמצאו עמדה מתאימה. בנוסף, ל-GV70 מצב V2L - Vehicle to Load, המאפשר אספקת חשמל למקור חיצוני מהרכב במטרה לטעון עד 3.6 קילוואט, זאת בדומה ל-GV60 וה-G80 החשמליות.
לצד יחידת ההנעה המרשימה יציע ה-GV70 החשמלי מצב נסיעת שטח ייחודי, e-Terrain, המאפשר נהיגה יציבה יותר במגוון תנאי שטח.
אביזרים
ג'נסיס ציידו את ה-GV70 החשמלי במערכת אקטיבית לנטרול רעשים, לטובת שיפור איכות הנסיעה. עוד מערכת המשפרת את איכות הנסיעה היא מערך מתלים נשלטים אלקטרונית העושה שימוש במידע המגיע ממערכת הניווט ומצלמה קדמית הסורקת את תנאי הדרך.
כמו כן ישנם חישוקי 20" ואת כל הפריטים המוכרים מגרסת הבנזין, כגון לוח המחוונים הדיגיטלי, מסך המולטימדיה בגודל 14.5", תאורת מטריקס לד, מצלמות היקפיות עם תצוגת תלת-מימד וכן מערך בטיחות מתקדם הכולל למשל התרעת תנועה חוצה בצומת, התרעת רכב בשטח מת, בלימת חירום בנסיעה לאחור, התרעת שכחת ילד במושב האחורי ועוד.
פורסם לראשונה ב- 21.11.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות