סוללת 78 קוט"ש במתח של 400 וולט מעניקה טווח נסיעה מוצהר של 414 קילומטרים. טעינה ביתית בקצב של 11 קילוואט תמלא את הסוללות בתוך 8 שעות, בעוד טעינת DC מהירה מתאפשרת בקצב מירבי של 150 קילוואט ותאפשר מילוי של הסוללות מ-10% ל-80% בתוך 33 דקות.
כמו כן, המשקל העצמי של ה-XC40 החשמלי עומד על 2,113 ק"ג ומרווח הגחון הצטמצם מ-21.1 ס"מ ל-17.6 ס"מ בלבד. כושר הגרירה מרשים עם 1,800 ק"ג, בין היתר הודות להנעה כפולה. נפח תא המטען הצטמצם קלות, מ-460 ל-452 ליטרים, אך בגרסה החשמלית ישנו תא אחסון נוסף מלפנים בנפח 31 ליטרים.
רשימת האבזור דומה לזו של גרסאות ה-R דיזיין המוכרות, עם חישוקי 19 אינץ' קלים, גג שמש פנוראמי, מושבי עור חשמליים ומחוממים, תאורת לד, בלם יד חשמלי, טעינה אלחוטית לסלולארי, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהושטת רגל, מערכת שמע מבין "הרמן קרדון" ועוד.
מערכת המולטימדיה זוכה כאן לראשונה למערכת ההפעלה של גוגל, שכוללת ניווט באמצעות מפות גוגל, הפעלה קולית ואפשרות להורדה של אפליקציות מסוימות. קישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל קארפליי תתאפשר רק בעוד מספר חודשים ככל הנראה, באמצעות עדכון מהאוויר (OTA) שיקבלו הלקוחות. מרווח הטיפולים עומד על שנתיים או 30,000 ק"מ.
לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה תצטרף להיצע גם ה-C40, גרסת קופה מעוצבת ל-XC40 שמבוססת גם היא על הנעה חשמלית.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות