טויוטה בינתיים נמנעת לפרסם את שם הדגם והוא מוגדר כקונספט עיצובי, עם מראה "פנאי כמו קופה". העיצוב החיצוני מרשים וצפוי לאפשר מקדם גרר נמוך במיוחד, בין היתר הודות לידיות פתיחת דלתות קדמיות נשלפות בעוד האחוריות מוסלקות במסגרת השמשה האחורית. תאורת בלימה מוצבת בחלקה האחורי של האנטנה ובשונה מה-C-HR בנזין כאן יש חלון גג.
פרטים טכניים צפויים להיחשף רק בחודש הבא אבל טויוטה צפויה לשלב בו את מערכת הסוללות העדכנית שלה עם הבטחה לספק 90% קיבולת גם לאחר עשר שנות שימוש או מיליון ק"מ.
סביבת הנהג כוללת הגה בעיצוב המזכיר סטיק של מטוס נוסעים, עם לוח מחוונים המוצב מעליו, והוא צפוי גם לשלב את מערכת ההיגוי החדשה של היצרנית ללא חיבור מכאני (Steer-by-Wire). מסך מגע גדול בקונסולה המרכזית מאפשר וויתור מוחלט על מתגים, למעט אלה הייעודיים לבחירת מצב נסיעה (לפנים-אחור-חניה) המוצבים על קונסולה "צפה".
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות