קשה ללמוד הרבה מהתמונות החלקיות שהוצגו, אבל חובבי המותג הותיקים יזהו מיד את יחידות התאורה המעוגלות מאחור שמזוהות עם לנצ'יה סטראטוס האיקונית, אותה אחת שקצרה הצלחות במירוצי הראלי בשנות השבעים של המאה הקודמת. בין הפנסים האחוריים ישנו כיתוב של שם המותג בפונט חדש "ששואב השראה מעולמות האופנה", כך לנצ'יה.
דגם הקונספט יציג גם גג שמש במבנה מעוגל, ועל החלון האחורי יוטבעו פסים אופקיים - מחווה לפסים שהופיעו על קורה C של לנציה בטא HPE, מי שכנראה היתה מדגמי ה"שוטינג ברייק" הראשונים בעולם, שנים רבות לפני שהומצא המונח.
התכניות של לנצ'יה לשנים הקרובות דווקא לא כוללות קאמבק של הסטרטוס. הדגם הראשון שיציג המותג תחת קונצרן סטלנטיס הוא דור חדש לאפסילון הקטנה, שיעלה על כבישי אירופה בשנה הבאה כשהוא מצויד בהנעה היברידית או חשמלית. ב-2026 יצטרף אליו רכב פנאי קומפקטי, ככל הנראה בשם אאורליה, ואילו ב-2028 תוצג גם משפחתית קומפקטית שתחזיר לחיים את השם דלתא. שני הדגמים האחרונים יוצעו עם הנעה חשמלית בלבד.
פורסם לראשונה ב- 04.04.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות