ההנעה כפולה ולמנוע משודכת תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.8 שניות (ללא שינוי) אך נתון המהירות המירבית איטי ב-4 קמ"ש ועומד על 194 קמ"ש.
צריכת הדלק המשולבת עומדת על 55.5 ק"מ לליטר (שיפור של 5.5 ק"מ לליטר). גודל הסוללה נותר זהה ועומד על 10 קווט"ש אך המעבר לתקן ה-WLTP הוביל לשינוי בנתוני צריכת החשמל, שעלתה מ-137 ל-152 וואט שעה לק"מ. כך גם התקצר טווח הנסיעה הרשמי ב-7 ק"מ והוא עומד כעת על 49 ק"מ.
זמני הטעינה נותרו זהים – 5 שעות עם כבל Mode 2 בזרם 2.3 קילוואט או כ-3 שעות ורבע עם כבל Mode 3 בזרם 3.7 קילוואט.
רמת גימור
הקאנטרימן המחודשת תשווק ברמת גימור אחת העונה לשם Chili ומציעה אבזור דומה למדי לגרסת ה-Hot Chili שנמכרה כאן לאחרונה עם מספר שדרוגים לאור מתיחת הפנים. מסך המולטימדיה גדל מ-6.5 ל-8.8 אינץ' והוא כולל קישורית אפל קארפליי, יש גם תאורת לד עוקבת פנייה, תאורת לד אחורית בצורת דגל בריטניה ולוח מחוונים דיגיטלי. כמו כן ישנה בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, גג פנורמי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, חימום במושבים הקדמיים, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית במקביל ועוד.
בתחום הבטיחות לא חל שינוי ולמיני קאנטרימן מערכת בלימת חירום אווטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. מערכת התרעת סטייה מנתיב אינה מוצעת ועל כן מצויידת הקאנטרימן במערכת "מובילאיי" בהתקנה מקומית.
פורסם לראשונה ב- 10.12.20
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות