יחידת הנעה
יחידת ההנעה מוכרת מזו של ה-208 והקורסה החשמליות. מדובר במנוע חשמלי בהספק מירבי של 100 קילוואט (כ-136 כ"ס) ועם נתון מומנט מירבי של 26.5 קג"מ. לחשמליות בורר מצבים המאפשר בחירה בין מצב "רגיל" המגביל את ההספק ל-109 כ"ס ו-18.3 קג"מ, מצב "חיסכון" המגביל את ההספק ל-81.5 כ"ס ו-19.3 קג"מ, ומצב "כוח" לטובת ההספק המירבי. המהירות המקסימלית מוגבלת ל-130 קמ"ש בכל אחד ממצבי הנהיגה.
במקרה של צמד המסחריות, סוללת 50 קווט"ש מאפשרת טווח נסיעה מקסימלי של עד 275 ק"מ (בתקן WLTP, הנתון טרם אושר סופית). הברלינגו והקומבו החשמליות תומכות בטעינה מהירה, ובעמדת DC 100 קילוואט תוכלו להטעין 80% מהסוללה ב-30 דקות. בעמדת טעינה ביתית (32 אמפר) טעינה מלאה אורכת 5 שעות (עם מטען פנימי 11 קילוואט). באמצעות אפליקציה ייעודית לתזמן את מועדי הטעינה ואף לקרר או לחמם מראש את תא הנוסעים.
מידות ואביזרים
בדומה לגרסאות בעלות מנועי הבעירה הפנימית, שתי המסחריות יוצעו בשתי מידות אורך – 440 ס"מ ו-475 ס"מ. כושר ההעמסה עומד על 800 ק"ג (לעומת כושר של עד 878 ק"ג בגרסת הדיזל) וישנו ברכב גם מחוון עומס יותר. נפח ההעמסה עומד על 4,400 ליטרים בגרסה הארוכה (לעומת 3,900 ליטרים בגרסת ה"מקסי") ועוד 113 ליטרים של תאי אחסון. כושר הגרירה עומד על 750 ק"ג (לעומת כ-1,000-1,300 ק"ג בגרסאות הבנזין והסולר).
מבחינה עיצובית לא תמצאו הבדלים משמעותיים בין גרסאות הבנזין והדיזל לאלו החשמליות, כאשר תגית e תוצמד לשם הדגם ובמקום בורר ההילוכים העגול תמצאו כפתור העברת הילוכים (בדומה לזה הקיים בסיאט לאון למשל). במסך המולטימדיה (8 אינץ') נוספו תצוגות ייעודיות לצריכת החשמל וניהול הטעינה.
האבזור כולל פריטים נוספים כגון כניסה והנעה ללא מפתח, תצוגה עילית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס עם מבט על ועוד. כמו כן תוצע מערכת Grip Control המסייעת בתנאי שטח בעלי אחיזה נמוכה וכוללת בקרת ירידה במדרון. בתחום הבטיחות נפגוש מערכת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות, מערכת זיהוי תמרורים מורחבת ובקרת נגרר.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות