סיטרואן e-ברלינגו החשמלי ישווק מעתה גם בגרסת מרכב ארוכה עם 7 מקומות ישיבה, במחיר של 189,000 שקלים - רק 7,000 שקלים יותר מברלינגו חשמלי רגיל בתצורת המרכב הקצרה. בכך יהפוך הברלינגו לרכב 7 המושבים החשמלי הזול ביותר בישראל. הבא בתור הוא המיניוואן מקסוס אי-יוניק 5, שיקר מהברלינגו הארוך ב-25 אלף שקלים.
יחידת ההנעה זהה לזו של הברלינגו החשמלי הרגיל, ומוכרת גם מיתר הדגמים החשמליים של פיג'ו-סיטרואן. מדובר במנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ועם מומנט של 26.5 קג"מ, כאשר ההנעה היא קדמית. סוללת 50 קוט"ש מספקת טווח נסיעה נקי מזיהום של 268 ק"מ - במפתיע, זהה לגרסה הקצרה על אף הבדל של 155 ק"ג במשקל העצמי בין השתיים.
הגרסה הארוכה של הברלינגו מוסיפה 35 ס"מ לאורך הכללי של הרכב ו-19 ס"מ לבסיס הגלגלים. כושר ההעמסה קטן יותר בגרסה הארוכה ועומד על 564 ק"ג בלבד, אך נפח ההעמסה הכולל מגיע עד ל-2,693 ליטרים - תוספת של 567 ליטרים לעומת הגרסה הקצרה. לשתי הגרסאות כושר גרירה צנוע של 750 ק"ג. בשונה מהגרסה הקצרה, הגרסה הארוכה תוצע ללא גלגל חלופי.
בנוסף החלה היבואנית לובינסקי לשווק את הג'מפי החשמלי בגרסת 9 מושבים, לאחר שעד כה הוצע הדגם עם 6 מקומות ישיבה בלבד. הגרסה מרובת המושבים תוצע רק בתצורת המרכב הארוכה עם הסוללה הגדולה (75 קוט"ש) ותציע טווח נסיעה של 319 ק"מ. המחיר יעמוד על 320 אלף שקלים, תוספת של 12 אלף שקלים לעומת הגרסה הארוכה ששווקה עד כה.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות