בהשוואה ל-ID Buzz הרגיל, לבסיס הגלגלים ולאורך נוספו 25 ס"מ (324 ו-496 ס"מ בהתאמה), המאפשרים להוסיף שורת מושבים שלישית ולהציע כך מקום לשבעה נוסעים, בזמן ששורת המושבים השניה ניתנת להסטה לפנים-אחור (20 ס"מ). כאופציה יוצעו צמד מושבי "קפטן" בשורה השניה.
נוספו גם פתחי מיזוג מחוייבי המציאות בתקרה שלא הוצעו בגרסה הרגילה, נוספו שקעי USB (בסך הכל 8 כעת), מסך המגע גדול יותר ("12.9), התצוגה העילית חדשה ומערכת ההפעלה שודרגה כפי שהבטיח הקונצרן בעקבות תלונות צרכנים.
עוד ברשימת השינויים - חלון שמש ענק (1.5 מ"ר) שלדברי היצרנית הוא הגדול ביותר שאי פעם הוצע בדגמיה, וסוג של הומאז' ל-T1 באס דה-לוקס, או בשמו הלא רשמי "סמבה באס", עם חלונות בצד התקרה ומנגנון פתיחה לגג עצמו.
ה-ID Buzz הארוך והכבד יותר מצויד במנוע חשמלי אחורי חזק יותר (286 כ"ס, 82+) המאפשר לו לזנק כעת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות (2.3 שניות פחות) ולהגיע ל-160 קמ"ש. הוא ישווק גם בגרסת GTX שרירית יותר עם מנוע נוסף מלפנים, הנעה כפולה ו-339 כ"ס. הזינוק הקלאסי מסתיים בגרסה זו תוך 6.4 שניות.
פולקסווגן לא פרסמה נתוני טווח, אבל מערך המצברים גדול מהגרסה הרגילה (85 קוט"ש לעומת 82) ואמור לאפשר כך טווח נסיעה דומה של כ-400 ק"מ. קצב הטעינה האולטרה מהירה מגיע ל-200 קילוואט.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות