המראה החיצוני קשוח ונבדל מהסגנון של דגמי פולקסווגן, עם חזית אנכית, קשתות בתי גלגלים וקורות צד מושחרות וחישוקים בקוטר "19-21. עם אורך של פחות מ-450 ס"מ, האקספלורר החשמלי יהיה קצר משמעותית מפולקסווגן ID.4 ומסקודה אניאק שחולקים איתו פלטפורמה. יתר נתוני המימדים טרם פורסמו, אך דווח כי נפח תא המטען יעמוד על 450 ליטרים.
במרכז תא הנוסעים יהיה מסך מגע אנכי ("14.6) שזז על גבי מסילה ומסתיר מאחוריו חלל אחסון, בעוד בקונסולה המרכזית יהיה תא אחסון נוסף בגודל ענק של 17 ליטרים. כמו בדגמי פולסווגן החשמליים, גם כאן יהיה לוח מחוונים דיגיטלי קטן ("5), בורר מצבים (לפנים-אחור-חניה) על גבי מנוף מימין להגה ושני כפתורים בלבד לפתיחת החלונות.
האקספלורר יוצע עם שלוש יחידות הנעה, בהספקים שונים מאלו של דגמי קונצרן פולקסווגן. גרסאות הבסיס יוצעו עם מנוע אחורי (168 או 282 כ"ס) המחובר לגלגלים הסמוכים אליו, בעוד הגרסה הבכירה תצויד בשני מנועים בהספק משולב של 335 כ"ס - נתון גבוה בכ-10% מדגמי הקצה של קונצרן פולקסווגן, שיאפשר לאקספלורר הבכיר להאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות, כך על פי דיווחים בתקשורת האירופית.
הסוללות יהיו מוכרות מהדגמים של הקונצרן הגרמני, עם קיבולת של 55 קוט"ש וטווח של כ-350 ק"מ בגרסאות הבסיס, או 82 קוט"ש וטווח מירבי של למעלה מ-500 ק"מ בגרסאות הבכירות. גרסאות ההנעה האחורית יאפשרו טעינה מהירה בקצב מירבי של 130 קילוואט, בעוד הגרסה עם שני המנועים תיטען בקצב של 170 קילוואט ותאפשר את מילוי המצברים מ-10% ל-80% בתוך 25 דקות.
בפורד יתחילו לשווק את האקספלורר באירופה במפרט עשיר למדי, הכולל כסטנדרט טעינה אלחוטית לשני מכשירים סלולאריים, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי, סאונד-בר שימוקם לרוחב הדשבורד, חימום למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה, עיסוי למושב הנהג ודלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע.
מערך הבטיחות יתבסס על 5 מצלמות ו-3 רדארים, ויכלול מערכות מוכרות לבלימה אוטונומית, שמירת נתיב והתרעת שטח מת, לצד יכולת למעבר נתיב עצמאית והתרעה על רוכבי אופניים חולפים לפני פתיחת דלת.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות