הסיירה EV מבוססת פלטפורמת "אולטיום" של GM הייעודית לרכבים חשמליים, זאת לעומת המתחרה הישיר פורד F-150 Lightning המבוסס על שלדת סולם שהוסבה להנעה חשמלית.
יחידת ההנעה משלבת בין שני מנועים ובהספק כולל של 754 כ"ס, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך כ-4.5 שניות וכושר הגרירה עומד על 4.3 טון (דומה לפורד), אך כושר ההעמסה נמוך יחסית ועומד על 590 ק"ג בלבד, כ-300 ק"ג פחות מהמתחרה הישיר.
![GMC סיירה EV GMC סיירה EV](/_media/userfiles/image/images/GMC סיירה EV (3).jpg)
בשלב זה GMC לא מפרסמת את קיבולת המצברים, אבל מבטיחה טווח של 640 ק"מ בין טעינות, עם אפשרות לטעינה אולטרה מהירה (350 קילוואט) שתאפשר הוספת 160 ק"מ בתוך 10 דקות. למערכת הבלימה הרגנרטיבית יש אפשרות לנהיגת "בדוושה אחת" - המנעות כמעט מלאה משימוש בדוושת הבלם והאטה עד כדי עצירה.
![GMC סיירה EV GMC סיירה EV](/_media/userfiles/image/images/GMC סיירה EV (6).jpg)
בין הרכיבים הייחודיים לטנדרים של GM נזכיר מיתלי אוויר עם אפשרות הגבהה או הנמכה ב-5 ס"מ, היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים לשיפור כושר התמרון ומצב "סרטן" המאפשר המאפשר הטיה במקביל לקדמיים לנסיעה בשטח מורכב. כמו במתחרה הישיר, גם כאן המכסה הקדמי משמש כתא מטען בעוד שבארגז מוצבים שלושה שקעי חשמל להפעלת מערכות חיצוניות.
![GMC סיירה EV GMC סיירה EV](/_media/userfiles/image/images/GMC סיירה EV (2).jpg)
בסביבת הנהג יש לוח מחוונים דיגיטלי ("11) תצוגת נתונים עלית גדולה ("14) ומסך מגע ענק ("16.8) עם מערכת מצלמות היקפיות המאפשרות מבט על הרכב ב-14 זוויות שונות. יש גם את כל מערכות הבטיחות המוכרות של GM, כולל "סופר-קרוז" המאפשרת נהיגה אוטונומית חלקית בכ-640 אלף ק"מ של כבישים מהירים בארה"ב.
פורסם לראשונה ב- 23.10.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות