הונדה פרולוג פותח בשיתוף ג'נרל מוטורס והוא מבוסס על פלטפורמת "אולטיום" המשרתת בין הייתר את שברולט בלייזר EV וקאדילק ליריק. הפרולוג הוא כמובן לא הרכב החשמלי הראשון של הונדה בעידן הנוכחי והוא מצטרף אל הונדה e הקטנה שהוצגה ב-2019.
מידותיו ממקמות אותו לצד ה"פספורט" המשווק בצפון אמריקה ומעל ה-CR-V מהדור השישי שמבושש לבוא ארצה. בהשוואה לזה האחרון, אורכו של הפרולוג עומד על 487.6 ס"מ (ארוך ב-18.2 ס"מ), רוחבו עומד על 198.8 ס"מ (רחב ב-12.4 ס"מ), גובהו עומד על 164.3 ס"מ (נמוך ב-4.8 ס"מ) וובסיס הגלגלים נמתח על פני 309.3 ס"מ מרשימים (ארוך ב-39.3 ס"מ).
העיצוב החיצוני מדבר בשפת העיצוב העדכנית של הונדה ומזכיר את ה-CR-V האמריקאי, עם פנסים צרים בחזית, פרופיל SUV קלאסי עם חצאיות וקשתות בתי גלגלים שחורות המקיפות חישוקי "21 וקורה C זוויתית. החידוש הבולט בעיצוב החיצוני נמצא בחלקו האחורי ומזכיר את זה של ריינג' רובר איווק, עם צמד יחידות תאורה צרות ובמקום לוגו H המוכר, פרוס שמה של הונדה על-גבי רקע שחור.
מבפנים נפגוש גם כן בקו העיצוב הנוכחי של הונדה, עם דשבורד ארוך וישר, פתחי מיזוג זוויתיים בצדדים, פקדים עגולים לבקרת האקלים וההגה המוכר. לצד זאת ישנו לוח מחוונים דיגיטלי זקוף בגודל "11 ולצידו מסך מולטימדיה בגודל "11.3.
בשלב זה הונדה טרם פרסמה נתונים טכניים על הפרולוג, אך מאחר והוא חולק מכלולים עם שברולט בלייזר EV, ניתן להניח כי גם הוא יציע טווח נסיעה של עד 515 ק"מ (בהתאם לסוג ההנעה), מטען פנימי 11.5 קילוואט ואפשרות טעינה מהירה בקצב של עד 190 קילוואט.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות