חוות דעת רנו סניק2004-2008
רנו סניק, כבר בגלגולו הראשון בשנת 1996, המציא ז'אנר חדש: מיניוואן קומפקטי ומרווח בעל 5 מושבים, המבוסס על מכונית משפחתית. הסניק, המבוסס על רנו מגאן, משדרג את חוויית הנסיעה למשפחה. המרווח עצום, רמת הנוחות מעולה, הבטיחות פנטסטית ויש אפילו שפע של תאי אחסון לכל מטרה. המושב האחורי בנוי מ-3 כסאות נפרדים הנעים על מסילות, מה שמקל על עיגון מושבי בטיחות. מימד הגובה מאפשר את רתימת הפעוטות בנוחות מרבית, ויתרום גם לנוחות הנסיעה של מבוגרים במושב האחורי. תא המטען ענק ונוח לטעינה. החסרונות העיקריים של רנו סניק, בדומה למגאן, הם רמת האמינות הבינונית וירידת הערך הגבוהה.
אמינות: רנו סניק מבוססת על רנו מגאן וסובלת מאותן בעיות כמוה. סלילי ההצתה ("קוילים") בעייתיים, וכאשר הם שובקים המנוע יקרטע ותידלק נורית התראה. מותחן חגורת אביזרי העזר עלול להשבר, ומשאבת הדלק רגישה אף היא. בעיות אחרות קשורות לחשמל - ישנו חשש לקשיי התנעה עקב תקלת אימובילייזר וכרטיס חכם שלא מגיב והחלפתו יקרה. גג השמש החשמלי עלול לדלוף - מומלץ לבדוק את מצבו ולקחת את הרכב למכונת שטיפה בטרם הרכישה. התיבה האוטומטית נוטה לתקלות, אך לא תמיד נדרש שיפוץ מלא. לעתים, החלקה של הגיר ונורת התראה יצביעו על תקלה בסולונאיד של הגיר אשר עלות החלפתו זולה יותר משיפוץ הגיר. שימו לב לעלות הטיפולים: אמנם נדרש טיפול שוטף כל 30,000 ק"מ בלבד, אך החלפת חגורת הטיימינג היא פעולה יקרה במיוחד, ולרוב דורשת החלפה גם של משאבת המים. העדיפו רכבים בהם הוחלף הטיימינג לאחרונה