חוות דעת שברולט סילברדו2008-2013
שברולט סילברדו, כמו פורד F350 סופר-דיוטי, מוגדר חוקית כמשאית (דורש רישיון נהיגה ג') ולכן נהנה מהקלות במיסוי (החזר מע"מ מלא ועוד). אולי חשובה מכל היא העובדה ששווי השימוש שלו עומד על 0 ש"ח. כך השיג הסילברדו כחדש מחיר של פחות מ-300 אלף ש"ח, ונהנה מתחרות ישירה לטנדרים היפאניים הרגילים. כושר ההעמסה והגרירה של הסילברדו - ללא תחרות בהשוואה לטנדרים רגילים. טנדר ענק (אורך מעל 6 מטר, משקל עצמי של כ-3 טון) עם מנוע מרשים (8 צילינדרים, 6,600 סמ"ק, דיזל, 360 כ"ס). עוד נהנה השברולט ממרחב פנים גדול, וכן מאבזור ונדיב בגרסת ה-LTZ. כדאי לקחת בחשבון צריכת דלק גבוהה: 4-5 ק"מ לליטר בפועל (אין נתוני יצרן ברכב זה). הסילברדו נמכר בארץ עם חבילת שטח שכוללת צמיגי כביש-שטח, מערכת מתלים ובולמים מחוזקת, מיגון גחון ועוד. בשטח הוא מציע יכולת עבירות כמו "ג'יפ" של ממש. בסיס הגלגלים הארוך נותן יתרון עצום בטיפוס עליות תלולות. החסרון הוא בטן ארוכה מאוד וזווית בטן לא טובה - פוגע ביכולת לצלוח מעברים טכניים קשים. גם קוטר סיבוב גדול מקשה בשטחים טכניים.
בשורה התחתונה: סוס עבודה אמיתי, עם יכולות פשוט מצויינות - במחיר מציאה.