יונדאי אלנטרה היא אחת המכוניות הפופולאריות בישראל, עם 8,000 יחידות שעלו על הכביש בשנה שעברה - והעניקו לה את המקום השני בשוק כולו, ואת המקום הראשון בדירוג המכירות של המכוניות ההיברידיות.
צפייה בתוכן יונדאי אלנטרה 2024 - מה השתנה?
כעת היא מגיעה לישראל במהדורה מעודכנת, לאחר שעברה מקצה שיפורים המחדד את העיצוב החיצוני וגם מוסיף אבזור נוחות ובטיחות.
יש לי יונדאי אלנטרה היברידית ואני חייב לציין שהרכב חסכוני לדוגמא נסעתי לאילת אני גר בקריות תדלקתי ב-283 שקל נסענו לאילת הסתובבנו באילת וחזרנו הביתה ויכלתי לנסוע עוד 158 ק"מ הרכב חסכוני מאוד מאוד רכב שכייף לנהוג בו עשיתי את עיסקת חיי ואני מרוצה מאוד חג שמח עם ישראל
רכשתי אלנטרה היברידית רכב לא רע , האוקטביה טובה יותר בכל פרמטר - נוחות , מרחב פנימי , תא מטען ואפילו בצריכת דלק אני אפתיע כאן היתה די דומה . חזרתי מהר מאוד לאוקטביה
מראות חשמל לא מתקפלות, רק חלון חשמל אחד אוטומטי, מראת שמאל מגוחכת ומסוכנת שכן לא ניתן לראות את התנועה בצורה בטיחותית, רכב גדול אבל בלתי אפשרי לשים כוס בדלתות , ידית אחיזה מגוחכת לצד מושב הנוסע, פלסטיקה ברמה נמוכה. למה זה מגיע לנו התמחור המפלצתי של 170 אלף שח?
רכב דל אבזור בגרסת הליסינג,
איכות חומרים ירודה, תא מטען גדול אך לא נוח ולא פרקטי, כיפול הספסל האחורי רק דרך תא המטען מסורבל,
מראות צד בתקן אמריקאי מזעזע,
מעל 100 קמ"ש יש רעשי רוח מבחוץ, מנוע רועש, ובקיצור לא מרוצה מהרכב כלל. במחיר של הרכב הזה ציפיתי להרבה יותר.
כבעלים של איוניק, האלנטרה החדשה מכוערת (לטעמי) והרבה פחות מוצלחת מהאיוניק — כל כך חבל שיונדאי החליטה להישאר רק עם האלנטרה והסונטה המוגזמות והפחות מוצלחות.