דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המנכ"ל החדש של אודי משתדל לא לטעות כמו קודמו

Getting your Trinity Audio player ready...

"במקור, הערכנו (באודי) כי נסגור את פער הרווחים בין מכוניות עם מנוע בעירה פנימית לחשמליות כבר באמצע העשור הנוכחי. כעת, לאור ההתפתחויות האחרונות, סביר להניח שהיעד הזה לא יושג והתאריך יידחה, שכן הפער בין שני סוגי ההנעות אינו מצטמצם בקצב לו קיווינו", כך הפתיע ואמר גרנו דולנר, מי שעומד מאז חודש ספטמבר בראש מותג היוקרה אודי, בראיון שהעניק להנדלסבלאט הגרמני ואשר צוטט באוטומוטיב ניוז.

אודי Q3

לדברי העיתון, מותג היוקרה בקונצרן פולקסווגן מתמודד עם בעיות עלות גבוהה של סוללות ושאר החומרים הנדרשים לייצור רכב חשמלי. עוד הזכיר כי אודי הודיעה בעבר הלא רחוק שהיא מעוניינת להפסיק ולהשקיע בפיתוח מנועי בעירה פנימית כבר ב-2026, ותוך עשר שנים (2023) למכור רק מכוניות חשמליות.

זה אכן יקרה לדברי דולנר, תחילה באירופה, צפון אמריקה וסין, אך בקצב שונה בכל מקום. "אנחנו במקום טוב הודות לדגמים החשמליים החדשים שלנו והדור החדש לגמרי של מנועי בעירה פנימית והיברידיות-נטענות," אמר.

הלחץ על דולנר, לשעבר המתכנן הראשי בקונצרן פולקסווגן כולו, אינו פשוט. בין היתר מכיוון שקודמו בתפקיד, מרקוס דוסמן, נאלץ לוותר על תפקידו לאחר שנכשל בקידום המותג מבחינה טכנולוגית, והציג התקדמות כללית איטית מדי עבור חבר המנהלים.

בכוונתו של דולנדר, כך אמר בראיון, לבצע מספר צעדים מהירים ומשמעותיים כדי להתמודד עם האתגרים הרבים שעומדים בפני המותג, כולל שינוי ריאלי של מספר דגמים חשמליים שבתכנון, עם דגש על איכות - נקודת תורפה של המותג בשנים האחרונות.

הוא אינו מעריך שיאלץ לפטר עובדים, אך מבטיח החלטות מהירות יותר והשקה זריזה יותר של דגמים חדשים. זאת בניסיון לסגור את הפער מהמתחרים המתקדמים יותר בתחום החשמלי.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. שהאיחוד יפסיק עם הבולשיט 
    רק לא מלוכסן, 17-12-2023

    של הפסקת יצור מכוניות עם מנועי בעירה פנימית. יגרום לתעשיית הרכב המפוארת להיעלם מהמפה.

    סגור תגובה

  • 2. המנכ"ל החדש של אודי משתדל לא לטעות כמו קודמו 
    DANY_TORONTO, 17-12-2023

    כל הסיבות לכך מוזכרות במאמר שעליהן אני מדבר כבר שנים רבות על רכבי החשמל - שאני נגד רכבי החשמל.
    אל לנו לשכוח את הקרנות ה-ELF וה-EMF. טווח הנהיגה המזויף של רכבי החשמל. הסוללות שצריך להחליף אחרי 5 שנים = ההידרדרות שלהן שנה אחר שנה.
    וכו '
    העתיד של ההנעה הוא כאשר יתחילו להשתמש בסוללות נתרן - שמפותחות כעת. לסוללות אלה הרבה יתרונות.

    סגור תגובה

  • 3. מספיק עם הבלוף החשמלי 
    בנזין, 18-12-2023

    הניסוי נכשל.

    צריך לחזור לרכבי בנזין ויפה שעה אחת קודם

    סגור תגובה

  • 4. נהגוס-חשמל קטלני !!! 
    שמוליק הקיבוצניק, 18-12-2023

    כנהג מקצועי.-גורר נתמך אוטובוס וכו' לא ארכוש רכב חשמלי !! ויש ביכולתי !! א-יצרני החשמלי מסתירים את הקרינה האיומה !! ב-להתעסק כל הנסיעה עם המסך להסיט את העינים מהכביש סכנת מוות !!! וגם ללא מסך נהגינו היקרים בקושי יודעים לנהוג נכון ובבטיחות--הכל ראיתי בכבישים !! אנחנו גסי רוח חסרי סבלנות.עצבנים ותמיד ממהרים לאנשהו.אינינו יודעים לצפות התנהגות של נהגים אחרים....דני מטורונטו..אני אוהב המשך לכתוב עוד ועוד בסופו של עיניין-הצדק והאמת תחשף..כבר פני כ 100 שנה היו אפנים.מכוניות.מלגזות חשמליים !!! יצרני הרכבים עשו קרטל להשמיד את כל החשמל.ריכבי המימן וגם את ריכבי שנסעו על אידוי מים.ניקולא טסלה החכם באדם--אפילו אינשטיין העיד עליו שהוא ניקולה עולה עליו בכחמתו !! מדוע ניקולא לא זכה בנובל ?!!! כי ניקולא טסלה היה דופק להם את ההכנסות של טריליונים-קראתם "אמת" dany_toronto אתה יודע שננצח בסופו של עינין--אני איתך--שמוליק הקיבוצניק !! בבקשה מכם--סעו ונהגו בזהירות את שעון העצר שימו בכיסכם בזמן הנהיגה ראו הוזהרתם.תאונה עצמית חצי נחמה.ח"ו פגעתם באחרים---לעלמי עלמין לא תצאו מהנזק הנפשי חלילה שיגרם לכם !! על"הח-שמוליק הקיבוצניק-תודה שקראתם יום טוב בשורות טובות "אכי"ר"

    סגור תגובה

חזור למעלה