דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן T-רוק מגיע בגרסתו העדכנית

Getting your Trinity Audio player ready...

החל מ-170 אלף שקלים. פולקסווגן T-ROC מגיע לישראל וישווק כאן במספר רמות גימור-גרסאות אבזור, כולן עם יחידת מנוע TSI בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות. ברמת הגימור הגבוהה יותר תעלה 185 אלף שקלים, הגרסה הבכירה והמאובזרת ביותר תעלה 200 אלף שקלים.

אורכו של ה-T-ROC עומד על 423 ס"מ, רוחבו 182 ס"מ וגובהו 158 ס"מ עם בסיס גלגלים צנוע של 259 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 445 ליטר ומשקלו 1,355 ק"ג.

ברמת הגימור הבסיסית (Style) הוא כולל מסך מגע צנוע בגודל "9.2 ומול הנהג ניצב לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "10. כניסה והנעה מתבצעת לא מפתח, המושבים מרופדי אלקנטרה ויש חיבור לסלולארי עבור Apple CarPlay ו-Android Auto.

יש פנסי LED קדמיים ומספר מערכות סיוע לנהג. בהן חיישני חניה מלפנים ומאחור, התראת רכב מתקרב בשטח מת, שמירה על נתיב וזחילת פקקים כמו גם בלימה אוטונומית בנסיעה לפנים או לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

ברמת הגימור הגבוהה יותר יש גם חלון שמש נפתח, מושב נהג עם כוונון חשמלי, מתלים אדפטיביים וחישוקי "18 קלים עם מערכת שמע משודרגת ופתיחה חשמלית של דלת תא המטען. בגרסה היקרה מכולן יש מושבי ספורט מלפנים מרופדי עור ותוספות עיצוב בפנים ובחוץ.

למאמר זה התפרסמו 20 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה