דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט סילברדו (מבחן דרכים) – חזרתו של הטוען לכתר

Getting your Trinity Audio player ready...

כל מי שהתיישב אי פעם מאחורי ההגנה בשברולט סילברדו, יודע שכוח זה כנראה הדבר האחרון שחסר לטנדר הענק הזה. ובכל זאת, במתיחת הפנים שעבר דאגה שברולט להזריק לתחנת הכוח הזו עוד 20 כ"ס ו-10 קג"מ. ולכן מעתה הוא מציג 470 כ"ס ו-134.8 של מומנט. נתונים מופרכים כמובן, אלא אם אתה גורר על בסיס של קבע 3.5 טון בעליות של רמת הגולן.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

ומה שמזין את מרוץ הכוח הזה הוא כיפוף הידיים הבלתי רשמי שבין שברולט ומתחרותיה פורד וראם, על ראשות טבלת הטנדרים בארה"ב. אבל הספק בצד, יש עוד כמה פרמטרים שבהם סילברדו התחדש, והם הרבה יותר חשובים עבור בעליו המאושר.

סיכום: הדור הרביעי לסילברדו עבר מתיחת פנים מרשימה, כזו שטיפלה בדיוק במה שצריך. כוח בצד, ליטוש סביבת העבודה הוא עניין חשוב בהרבה כשממילא יש לך 450 כ"ס. גם שיפור מפרט הבטיחות הוא עניין ששווה לעודד, ועל הדרך החליטה היבואנית לשנות את מידות החישוקים והצמיגים ושיפרה בכך את נוחות הנסיעה. והתוצאה מרשימה מאוד.

  • מתחרים ישירים: פורד F250, ראם 1500
  • מחיר: 310 אלף שקל (רכב מבחן: 314 אלף שקלים)
שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024
  • טוב: נוחות נסיעה, מרחב פנים, דיפון וריפוד, ביצועים
  • בסדר: יכולת שטח, התנהגות כביש
  • טעון שיפור: צריכת דלק, התנהלות עירונית 
  • ציון: 8

וזה מגיע בדיוק בזמן. כי שברולט סילברדו שהיה להיט מכירות מיומו הראשון בישראל לפני 16 שנים, התקשה אשתקד מול מתחרים חזקים וצעירים. השיפור שעבר נותן לו צ'אנס טוב יותר להתמודד מולם. מבחן השוואתי בדרך.

איך נראה: סילברדו מעולם לא הציג מראה ביישני, ובחבילת הגימור של רכב המבחן - 'מידנייט אדישן' - על שלל פריטיה המושחרים כמו חרטום וחישוקים, הוא נראה בולט, אגרסיבי ובעל אישיות, מילים שמסוות את ההגדרה "מוחצן". לטעמנו, מאוד מוצלח.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

הפרצוף הקשוח מבחוץ מתעדן עם הכניסה לרכב. העיצוב, החומרים, הגימור והאבזור לא מספרים כאן סיפורי עבודה, אבק וזיעה, אלא קידמה וטכנולוגיה. מול הנהג ניצב לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, ברור, קריא ושופע מידע שמחליף מחוונים אנלוגיים. לצידו מסך מולטימדיה חדש וגדול מבעבר ("13.4 לעומת "8) עם תצוגה נאה וברורה וממשק ניהול חדש, מהיר תגובה וקל להבנה.

מפרט הבטיחות כולל כעת כסטנדרט בקרת שיוט אדפטיבית שלא היתה בעבר ושעובדת מצוין, ובנוסף בלימה אוטונומית עם יכולת זיהוי משופרת של הולכי רגל, גם בנסיעה לאחור.

המוזכרים מעלה אחראים לתחושה שונה לגמרי, מתקדמת ומושקעת הרבה יותר. וכל אלה מצטרפים לרשימת אבזור ארוכה שהיתה גם בעבר וכוללת בין היתר תצוגה עילית ענקית ("15), חלון גג חשמלי, דיפוני עור, כיוונון חשמלי למושבים ולהגה, מערכת שמע משובחת ועוד. בנוסף וכאופציה בתוספת תשלום (5,000 שקלים) מוצעת לראשונה בישראל דלת 'מולטיפלקס' לתא המטען, למעשה שני מפרקים שהופכים את הדלת למדרגה נוחה לטיפוס וירידה אל ומהארגז.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

סביבת העבודה של הנהג כוללת פחות או יותר את אותם מתגים שנמצאו בה בעבר, ובאותו מיקום - לא תמיד מוצלח. למשל לחצן בלם הפליטה שמוסתר על-ידי בורר ההילוכים או צביר מתגי אורות שמוסתר על-ידי החלק השמאלי של ההגה.

אין חדש לגבי הממדים שנותרו עצומים ומציעים מקום מרווח מאוד לחמישה נוסעים, שגם ייהנו משלל פתרונות אחסון וטעינה. הראות טובה בזכות שטח חלונות גדול, הישיבה נוחה ועדיין, המבנה הקובייתי של מכסה המנוע וגובהו מהקרקע, מקשים על התמרון בעיר. מזל שיש מצלמות יעילות.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

איך נוסע: התנהלות עירונית לא אמורה להיות קלה עם רכב עבודה ענק שתפקידו נשיאה וגרירת משאות כבדים. אז ותרו על החוויה. אבל מחוץ לעיר הבעיה נפתרת מעצמה. ה-V8 עצום המידות והכוח מעניק מספיק אנרגיה כדי לזוז בכל מצב, מכל מקום, עם כל משא שתחשבו עליו. וממילא, בדרך כלל מנוצלים לא יותר מ-0% מפוטנציאל הכוח כאן. סגנון הנהיגה הטבעי כאן הוא רגוע ושליו דיו כדי לשמור על דופק נמוך בכל תנאי. ככה זה כשאתה יודע שאם רק תרצה, תשאיר את כל התנועה מאחור.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

תיבת 10 הילוכים דואגת להשאיר את המנוע בתחום היעיל ומסוגלת - עם פעולה רכה כחמאה ומהירה מאוד - להקפיץ מטה מספר הילוכים אם יש צורך בכך. יתרון ריבוי ההילוכים בכל מקרה מאפשר להתגלגל בסל"ד נמוך יותר, ולשמור כך על צריכת דלק שפויה. במבחן שכלל גם נסיעת שטח והעמסה של עד חצי טון מדדנו 6.5 ק"מ לליטר סולר.

בניגוד למראה בפנים ובחוץ, אין כל שינוי בסידור או כיול המתלים. וגם אחרי מתיחת הפנים הסילברדו מציע בולמי זעזועים של 'רנצ'ו' (סטנדרט בחבילת Z71, המוצעת בישראל בגרסאות הנעה כפולה), סרן חי מאחור (עם קפיצי עלים) כשמלפנים עצמות עצה כפולות ומוט פיתול.

החידוש כעת: חישוקים גדולים בשתי מידות ("20 במקום "18) וירידה של מידה אחת בדופן הצמיג: 65 לעומת 70. התוצאה קסומה כי נקודת התורפה של הדור הקודם היתה נוחות נסיעה ירודה, בעיקר בעיר ובשביל. כעת הבעיה נעלמה לחלוטין. נזכיר כי התוצאה עומדת בניגוד למוכר והמקובל (הגדלת קוטר-הנמכת דופן: הרעה בנוחות), ובמקרה של הסילברדו יושמה לאחר המלצה מצד היצרנית. יחד עם בידוד משובח ומניפת ההילוכים שהורידה את רמת הדציבלים, מדובר באחד מתאי הנוסעים השקטים שבנמצא.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

מי מכם שתוהה אם זה בא על חשבון יכולות העבודה או זמן הפנאי, נרגיע כאן ועכשיו: עדיין אפשר לסחוב עד 1,634 ק"ג בארגז, יותר מהמתחרים. ועדיין אפשר לגרור עד 3,500 ק"ג, כמותם. גם אין שינוי במרווח הגחון (25.7 ס"מ) או זוויות הגישה והנטישה (24.1 ו-21.9 ס"מ בהתאמה), וגם לא באבזור ייעודי כמו נעילת דיפרנציאל אחורי, הילוך כוח ומהלך מתלה מכובד.

כך שגם כעת סילברדו יכול לשמש כמפלט ראוי למי שמחפש לצאת אל מעבר לשדות האספלט. רק צריך לזכור כי בכל זאת מדובר בכלי מגודל, כבד (מאוד), רחב ועם בסיס גלגלים ארוך, שמקשה על מעבר סוללות או שטח טכני קשה. אם הוא נתקע, האפשרות היחידה ליציאה היא חילוץ מוסק וגם אז, עדיף עם יסעור.

שברולט סילברדו מתיחת פנים 2024

על האספלט הוא מתנהג דינמית היטב, עם נימוסי כביש טובים יחסית למוצאו וגודלו ובלמים שמתמודדים היטב עם המשקל, ומסוגלים לחלוק את המשימה עם 'בלם הפליטה' (אגזוז ברקס) יעיל ושקט במיוחד. בסך הכל, השאיר רושם מצוין.

  • מנוע: V8, 6.6 ליטר, טורבו-דיזל
  • הספק: 470 כ"ס ב-2,800 סל"ד
  • מומנט: 134.8 קג"מ ב-1,600 סל"ד
  • תיבת הילוכים: אוטומטית, 10 הילוכים
  • הנעה: אחורית, כפולה, הילוך כוח, נעילת דיפ' אחורית
  • אורך: 635 ס"מ
  • רוחב: 208 ס"מ
  • גובה: 203 ס"מ
  • בסיס גלגלים: 408 ס"מ
  • ארגז אורך/רוחב: 181.4/208.9 ס"מ
  • משקל עצמי/מותר: 1,628/3,520 ק"ג
  • מרווח גחון, זוויות גישה/נטישה: 25.7 ס"מ, 22/24 מעלות
  • זינוק ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית: - שניות, - קמ"ש
  • צריכת דלק, פליטת מזהמים: - ק"מ לליטר, - גרם לק"מ
  • כריות אוויר: 6
  • דירוג בטיחות (Euro NCAP): טרם נבחן
  • מחיר רכב מבחן: 310 אלף שקל (רכב מבחן: 314 אלף שקלים)

למאמר זה התפרסמו 24 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. אחד הרכבים, אם יכולתי לחנות אותו 
    דדד, 08-02-2024

    הייתי קונה 10 כאלה אם היתה חנייה בישראל, בצבא נהגתי עליו אלפי קילומטרים בשטח, יותר קל מהראם ושותה פחות ממנו

    סגור תגובה

  • 2. בע"ה שיהיה לי... 
    סבאלה, 08-02-2024

    ויהיה לי הכי וגדול...אני מעדיף אותו על כל פרייבט.בנ..אשלח לכם צילום שלי עימו..כנהג סמי לשעבר.חלום של כח ומומנט...חניה ??? ניסתדר !!!!!

    סגור תגובה

  • 3.  
    יואל, 08-02-2024

    אין ספק אמינות ונוחות אבל בעית החניה מטרידה מאווד ולכן עברתי למציבושי טירטון ואני מרוצה מקווה שבעתיד יהיו דגמים כאלה יותר קצרים באורך

    סגור תגובה

  • 4. רק ראם 
    איניגו, 08-02-2024

    בעבר נהגתי על ראם 3500 2012 היה כיפי אבל קפץ כמו פרד שנשכור אותו בישבן...
    עברתי לf-350 של פורד היה נעים ומפואר הרבה יותר
    היום עם ראם 2500 למיטיד
    והנסיעה כמו פרייבט חניה ותמור מאתגר אבל לא משהו קיצוני אני עובד בתל אביב עם מס אתרים שמסתובב בהם ואין בעיה...
    איך טפשר בכלל להשוות לטנדרים יפנים זה שמיים וארץ אין קשר...
    הרבה אוטו בלא הרבה כסף בטח עם כל הטבות המס
    תהנו

    סגור תגובה

  • 5. רק פורד f250 שנת 2024 
    שמעון , 08-02-2024

    סלברדו רכב ישן! מדוע ישן, 7 שנים קיים על הכביש, כתב ,אתה רדום

    סגור תגובה

  • 6. אני מחובב פורד (לת)
    דודו, 08-02-2024

  • 7. ליד ציטרואן כל אוטו הוא מוצלח (לת)
    פרנסואה , 08-02-2024

  • 8. עוד גרוטאה אמריקאית 
    יעקב, 08-02-2024

    הטנדרים החדשים של שברולט, פורד, ראם וג'י אמ סי עמוסי תקלות במיוחד בגלל מערכת בקרת הדלק שלהם. מי שרוצה טנדר אמין שיקנה טויוטה.

    סגור תגובה

  • 9. אמריקאי  
    ישראלי, 08-02-2024

    מי שיקרא מה שכותבים על שלושת הרכבים האלו בארצות הברית, ספק אם יקנה מי משלושתם....סרטונים שמתארים פירוקים של רכב שלם לתיקונים קטנים ושטותיים, תיקונים יקרים, ובכלל, ממש מעטים מבסוטים מהם.
    מנועי קמינס שעושים צרות, בעיות חשמל מוזרות.

    סגור תגובה

  • 10. כיף של רכב 
    יומי איי, 08-02-2024

    זה בעצם לא רכב, זה מכונת תחבורה: להעמיס מאחור, לגרור, 6 נוסעים, גובה, עוצמה ועוד.
    היבואן עם המחירי חלקים זה הבעיה. לידיעת המועצה לצרכנות.

    סגור תגובה

  • 11. זה לא רכב לישראל  
    יוסי, 08-02-2024

    זה רכב שנועד למרחבים של ארהב ... כזה שאתה יכול להעמיד אותו איפה שבא לך ולא לחסום נתיב שלם . רכב שאתה יכול לקפוץ איתו לצרכניה ולחנות ממש על הכניסה כי חוץ ממך יש רק באפלו בסביבה . ברצינות ... צאו מהסרט כי זה באמת לא מתאים לישראל . יש לי כמה כאלו מפלצות בשכונה - F250 ... כולם חונים על הכביש בפארק כי בחניה מתחת לבניין הם לא נכנסים .

    רכב מדהים !

    סגור תגובה

  • 12. שברולט סילברדו (מבחן דרכים) – חזרתו של הטוען לכתר 
    DANY_TORONTO, 09-02-2024

    הטנדר הענק הענק הזה מיועד לצפון אמריקה = ארה"ב וקנדה. הטנדר הזה הוא זולל דלק - כי מחיר הדלק זול ב-2 המדינות שלנו.
    ה-V8 הענק הוא זמין בגלל מחירי הדלק הזולים שלנו.
    לבנטלט שלי יש 6.75 ליטר V8 וטורבו. אני ממלא אותו עם האוקטן הגבוה ביותר של 93 ללא שום בעיה.
    גיסי גר עם אשתו ליד עיר בשם פארי סאונד = 320 ק"מ צפונית לטורונטו. יש לו ראם 1500 = קר שם מאוד. אין לו בעיה להפעיל את המנוע. לרכב שלו יש שלוט מרחוק אז הוא יכול לחמם אותו מראש מהקוטג'. כמובן שיש להם מכונית אחרת שאשתו נוהגת בה.
    אבל - מלכי הדרך הם סדרת פורד F. מלבד ה-F250 יש גם את ה-F350 וה-F150 שהוא המלך האמיתי. למעשה, כל 3 הפורדים משמשים לפי הצורך של הבעלים - כמו 2 המכוניות הענקיות שלנו = בנטלי ולינקולן.
    אגב - אני לא רואה רכבי חשמל 100 ק"מ צפונית לטורונטו.
    1. אין בעיה לחנות כאן.
    4. קרא את התגובה שלי לעיל על גיסי.
    5 ו-6. שניכם צודקים - אני נוהג בלינקולן ובבנטלי - ולאשתי יש פוקוס.
    8 ו-9. שניכם מלאים חרא של שוורים - כי לפורדים יש מוניטין מצוין בקנדה. אין לי ידע על ארה"ב אבל אני יכול לשאול את הבן שלנו שנמצא בבוסטון.
    11. בגלל מקום החניה הגדול שלנו ב-2 המדינות. אני מחנה את 2 המכוניות הגדולות שלנו בחזית הבית שלנו. אשתי מחנה את הפוקוס באחד מהמוסכים המחוברים לבית.

    סגור תגובה

  • 13. דני, החיים שלך תותים 
    וייצמן, 09-02-2024

    שיוצאים מטוטה של בהמה

    סגור תגובה

  • 14. איזה רכב תותח 
    צ, 09-02-2024

    נוהגת על סילברדו 10 שנים הדגם החדש מדהים

    סגור תגובה

  • 15. אסון על גלגלים ! 
    צביקה, 10-02-2024

    אסון על גלגלים ! נמכר רק בגלל שהמדינה החליטה להכיר במס רק מעל 4 טון !!! הגיע הזמן לשביתת צרכנים !!!

    סגור תגובה

  • 16. שברולט סילברדו (מבחן דרכים) – חזרתו של הטוען לכתר 
    DANY_TORONTO, 10-02-2024

    אתמול ראיתי F250. הבעלים התקין קופסה גדולה בחלק האחורי של המשאית הזו.
    ראיתי גם ראם עם גב לא מכוסה - הנהג נשא 2 תמונות שטוחות גדולות = האורך המשתרע לאחור ולרוחב. החוק אומר שכל דבר שנמצא מחוץ למסגרת הרכב חייב להיות בעל פיסת בד אדומה. יתר על כן, הוא לא אבטח את המטען. הייתה רוח חזקה מאוד אז 2 החלקים התרוממו כמעט עפו! כולכם צריכים להסיק את המסקנות הבלתי נמנעות...
    אפשר להאשים אותי באותו חטא שעלה לנו כסף כשהעברנו את הבן שלנו לאוניברסיטת קווינס בקינגסטון באונטריו וקיבלתי F150 מה-Licoln Ford שלידנו ליום אחד. העמסנו הכל מאחור - כולל מדפסת HP שעפה מהכביש המהיר מאחורי ה-F150. מזל שהנהגים מאחור לא נפגעו. קנינו מדפסת חדשה = הרבה דולרים... הבן שלנו למד שם כימיה = תואר ראשון במדעים והוא היה סטודנט מוביל שקיבל פרס. מאוחר יותר למד לתואר שני בכימיה באוניברסיטת טורונטו. חבל שהוא לא השלים את עבודות המחקר לדוקטורט. הוא עובד עכשיו בבוסטון @ novartis ויש לו גרין קארד!

    סגור תגובה

  • 17. דני פאטט-פטפטן 
    בנצי, 11-02-2024

    את מי בדיוק אתה רוצה להרשים עם כל הבובה מייסס על הילדים שלך? לשכנים שלך כבר נמאס מהחפירות שלך אז אתה טוחן לנו בישראל את השכל? לך לפורד-לינקולן שילדך שיבדוק איזה בורג חסר לך

    סגור תגובה

  • 18. יחד עם הרכב מקבלים צו גיוס  (לת)
    אלי, 11-02-2024

  • 19. שברולט סילברדו (מבחן דרכים) – חזרתו של הטוען לכתר 
    DANY_TORONTO, 11-02-2024

    17. להיפך. השכנים הפרסים שלי שיש להם בתים גדולים - אבל שלנו הוא הגדול ביותר. אתה אפילו לא יכול לחלום כמו הבית שלנו. השכן שלידנו = סיני ואשתו שיש להם בן יש בן שהוא רופא באחד מבתי החולים הר סיני = בית חולים יהודי בטורנטו. הוא מאוד מתרשם מהבנטלי והלינקולן. השכן הזה ואשתו הם אנשים נחמדים מאוד. הוא מסיע את אשתו בסובארו סטיישן. היא מזכירה שם בבית ספר עברי ויודעת כמה מילים בעברית. היא הייתה רופאה בסין אבל אין לה רישיון כאן אז היא עושה דיקור במרתף "מתחת לשולחן" - אתה מבין או שזה מעבר ליכולת שלך?! הם נתנו לנו ענבים בשנה שעברה.
    לידם גרים איטלקי ואשתו עם 4 ילדים חכמים מאוד, כולם נשואים לבעלים שמרוויחים הרבה כסף. אנחנו חברים עם בני הזוג. שניהם נוהגים במכוניות אקורה גדולות והם גם מעריכים את 2 המכוניות הענקיות שלנו.
    יש לי בן - מאשתי לשעבר - בשוויץ שיש לו דוקטורט בשיווק ושתי נכדות חכמות מאוד. המבוגרת לומדת משפטים באוניברסיטה בשוויץ והשנייה שהיא נכדה צעירה יותר שנמצאת שנה אחת בבריטניה. היא מצוינת במתמטיקה ופיזיקה. אני טכנולוג בהנדסת אלקטרוניקה ומורה לאלקטרוניקה וחשמל בתיכון. אשתי גם מאוד חכמה בהרבה דברים - אבל היא בבית בדיוק כמוני. אנחנו בפנסיה ויכולים להרשות לעצמנו הרבה דברים יקרים.
    אנחנו מאוד גאים בילדים שלנו וזו הסיבה שאני מדבר עליהם וממשיך! אם לא מוצא חן בעיניך - תחנק מהנאמר לעיל! אותו דבר לכל המגיבים הקנאים כאן!

    סגור תגובה

  • 20. טמבל, חי בלללנד 
    זקסמן, 12-02-2024

    עייפת יא טרחן, תמשיך לשבת בדירת מרתף או מוטל מעופש ולטוות אגדות על החיים שלך. מזלך שהדימיון שלך לא מוגבל כמו האינטיליגנציה

    סגור תגובה

  • 21. אבי 
    סוס אציל מלך הכביש, 26-02-2024

    בתוך ערימת ג'ילי, BYD, MG ויתר הזבל הסיני שמציף את הכביש

    סגור תגובה

  • 22. דני טורונטו לראשות הממשלה 
    אבי, 26-02-2024

    יודע לחרטט יותר טוב מאלופי החרטוט בממשלה.

    סגור תגובה

  • 23. isabel kedem 
    naomisamuel8887@gmail.com, 01-03-2024

    שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לה הכל, אז היא אמרה לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל מטיל כישוף, כי גם היא באמת עשתה את זה. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתה. לאחר מכן היא נתנה לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהיא מסרה לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שהוא יחזיר לי את בעלי ביומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. אחר כך אני עושה אותם, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-VIBER עם המספר הזה: (+447307347648).

    סגור תגובה

  • 24. marriage solution 
    isabel kedem, 04-03-2024

    שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, אני בוזנה מיהו, מספליט, קרואטיה. אחרי שהייתי איתו בקשר עשר שנים, בעלי נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו אבל הכל היה לשווא, רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו, התחננתי בפניו עם הכל , הבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי לחברה שלי באינטרנט, והיא הציעה לי ללכת לד"ר אפטה, אשף גדול שיכול לעזור לי לתת לחש כדי להחזיר אותו, אבל אני בחור שמעולם לא האמין בלחש, לא הייתה לי ברירה אלא נסה את זה, שלחתי הודעה לד"ר אפטה, והוא אמר לי שאין בעיה הכל יהיה בסדר לפני 48 שעות, האקס שלי יחזור אליי לפני 48 שעות, הוא הטיל כישוף ובאופן מפתיע ביום השני, זה היה בסביבות 4:00 אחר הצהריים. האקס שלי התקשר אליי, כל כך הופתעתי, עניתי לשיחה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מאוד מצטער על כל מה שקרה, שהוא רוצה אותי בחזרה, שהוא כל כך אוהב אותי. כל כך שמחתי והלכתי אליו, אז התחלנו לחיות יחד שוב באושר. מאז הבטחתי שכל מי שאני מכיר שיש לו בעיות עם מישהו יזדקק לעזרתו של ד"ר אפטה אשף הכישוף הוא המייל שלו (drapata4@gmail.com) ואתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך את העזרה שלו בזוגיות שלך , אתה רוצה להיות מוכר בעולם או בעיות סרטן, אתה רוצה להתחתן עם המאהב שבחרת או מקרים של גירושין, בעיות בריאות או נישואים, קידום בעבודה והצלחה, הכל, אל תוותר, תפסיק לבכות, פנה לדר. Apata בכתובת drapata4@gmail.com או שתיצור איתו קשר דרך Whatsapp / Viber: +447307347648

    סגור תגובה

חזור למעלה