דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו קטן, אבל כמו הגדולים – זה ה-X2 חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו חשפה טיזר ל-X2 חדש
  • עם מנוע בנזין, היברידי-נטען או חשמלי
  • צפוי לנחות כאן בסוף השנה הבאה
ב.מ.וו X2

2X2: ב.מ.וו חושפת תמונה חלקית של ה-X2 החדש, לקראת חשיפה רשמית ומלאה בשבועות הקרובים. מהצללית שנחשפה נראה כי הדימיון לאחיו הגדולים – X6 ו-X4 – יהיה גדול, כולל מראה "כמו קופה" וסבכת כליות מוארת כמקובל בדגמים העדכניים של היצרנית.

גם תא הנוסעים צפוי לעבור שדרוג משמעותי, ויישר קו עם זה המוכר מה-X1 העדכני, כולל לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ובסמוך לו מסך מגע גדול ("10.7), תוך ויתור מתבקש על חוגת iDrive. גם מערך הבטיחות יעבור שדרוג, ויכלול בכל הגרסאות בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית (מבוססת גם על רדאר, לעומת מצלמה בלבד בעבר).

בנזין או חשמל: היצע מנועי הבנזין המוגדשים יהיה המוכר של ב.מ.וו, עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ו-136 כ"ס או ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בשלוש רמות הספק – 170, 218  ו-300 כ"ס (בגרסת M-פרפורמנס). בכל המקרים החיבור הוא לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (של גרטק) ולהנעה קדמית, או כפולה-קבועה בגרסאות החזקות.

ב.מ.וו X2

בנוסף הוא יושק גם בגרסה היברידית-נטענת, עם מנוע הבנזין הקטן בחיבור לגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המחובר ישירות לגלגלים האחוריים, ובשתי רמות הספק – 245 או 326 כ"ס. מצברי 14.2 קוט"ש יאפשרו טווח נסיעה של עד 90 ק"מ נקיים מזיהום, כ-40 ק"מ יותר מה-X2 פלאג-אין הקודם.

בדומה ל-iX1, גם כאן תהיה גרסה חשמלית, עם הנעה קדמית (204 כ"ס) או כפולה (313 כ"ס). מצברי 64.7 קוט"ש אמורים לאפשר טווח נסיעה של כ-450 ק"מ עם טעינה מהירה (130 קילוואט) שתאפשר מילוי ל-80% בכחצי שעה.

מה אנחנו חושבים: ה-X2 הקודם לא התגלה כלהיט מכירות, בעיקר כי לא נבדל  מספיק מה-X1, באופן שיצדיק תג מחיר גבוה בהרבה. הדור החדש צפוי לעשות זאת, ובגרסה החשמלית יתמודד גם מול אודי Q4 וג'נסיס GV60. אנשי המכירות של ב.מ.וו יכולים להיות אופטימיים מבעבר.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה