דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תנו מבט בניסאן Z ניסמו, היא שווה אותו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-Z ניסמו תהיה חזקה יותר, אבל רק ב-20 כ"ס
  • תזכה לשדרוג כל המערכות המכאניות
  • שיווק מקומי נמצא בבדיקה
ניסאן Z ניסמו

מתחזקת: ניסאן חשפה את ה-Z ניסמו, גרסת קצה שעברה השבחה בחטיבת הביצועים היפנית, ותתמודד מול מתחרות דוגמת טויוטה סופרה ופורד מוסטנג. במפתיע, תוספת הכוח צנועה ומסתכמת ב-20 כ"ס יותר (420 כ"ס) ממנוע V6 בנזין כפול-מגדשים.  זאת בעזרת יחס גדישה גבוה יותר, שינוי מערכת ההצתה ושיפור מערכת הקירור.

הפתעה נוספת מגיעה מכיוון תיבת ההילוכים של המכונית הספורטיבית. זו תהיה רק אוטומטית (תשעה הילוכים), בשונה מה-Z הרגילה שמוצעת גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית. בניסאן מבטיחים העברות הילוכים מהירות מאלו של התיבה האוטומטית ב-Z הרגילה, בעיקר במצב ספורט+ שנוסף לבורר הנהיגה. גם בקרת השיגור עברה כיול מחדש, אם כי ניסאן לא מפרסמת נתוני ביצועים.

ניסאן Z ניסמו

ניפגש בסיבוב: על מנת לשדרג את היכולות הדינמיות, המרכב חוזק בנקודות שונות ולמיתלים כיול ייחודי עם תושבות שונות, קפיצים קשיחים יותר, מוטות מייצבים מעובים ובולמי זעזועים יעודיים.

על הקשר לאספלט אחראים צמיגי דנלופ SP ספורט מקס GT600 דביקים יותר מאלו של ה-Z הרגילה (ברידג'סטון פוטנזה S007) ורחבים מאחור בסנטימטר (285 מ"מ). גם מערך הבלימה שודרג עם עם דיסקים גדולים יותר מלפנים (381 מ"מ לעומת 355 מ"מ).

מבחינה עיצובית הניסמו נבדלת ב"נוצות קרב" מקובלות כולל חישוקי "19 שונים, סבכה אגרסיבית, כונסי ומסיטי אוויר סביב למרכב וספוילר על דלת תא המטען. בתא הנוסעים יש מושבי רקארו עם תמיכה משופרת והגה מצופה אלקנטרה עם פס מרכוז בחלקו העליון.

ניסאן Z ניסמו

מה אנחנו חושבים: מגמת החשמול בתעשיית הרכב מביאה לצמצום משמעותי של היצע דגמי קופה ספורטיביים במתכון הקלאסי, עם מנוע בנזין מלפנים והנעה מאחור. דווקא היצרניות היפניות – טויוטה, סובארו וניסאן – הן הבודדות שמשמרות אותן.

ולכן, הבחירה בתיבה אוטומטית בלבד מהווה אכזבה לחובבי נהיגה טהרנים, לצד תוספת כוח צנועה מדי. אבל אם להתבסס על השדרוג שהביאה חטיבת הביצועים ל-370Z ניסמו הקודמת בהשוואה ל-370Z הרגילה, יש בהחלט למה לצפות.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. תנו מבט בניסאן Z ניסמו, היא שווה אותו 
    DANY_TORONTO, 01-08-2023

    זה מזכיר לי את ה-350Z - כשהבן שלי עבד אצלם בשוייץ. הוא נתן לי לנהוג בה = היא כבר הייתה מכונית מצוינת !
    אבל המכונית הזו היא מכונית קצה אמיתית! לא מכונית EV מזויפת !
    דני

    סגור תגובה

  • 2. ניסמו 
    אורח פורח, 02-08-2023

    מצד אחד, כל הכבוד לניסאן שעדיין מייצרת בכלל מכוניות כאלה מיוחדת היום, בתוך כל השיעמום האינסופי שהיצרנים מציעים לנו. מצד שני, עשיתם גרסת ניסמו - למה להציע רק עם תיבה אוטומטית? יש לא מעט לקוחות שרוצים ידני. פורשה עשו דבר חכם שהציעו תיבה ידנית ל GT3, ניסאן היתה צריכה ללמוד מהם.

    סגור תגובה

  • 3. באמת שווה 
    חולה דריפט, 02-08-2023

    באמת חלום מוטורי , שילוב של כל מה שצריך ברכב מהנה רק כמובן צריך גרסה ידנית , בעיקר נהנתי מפרט זניח אבל חשוב שזה הטומבון הקדמי שפשוט עשה את זה נכון משמעותי עבור הרכב , בגירסה הרגילה הטומבון מסתיים גבוה מידי ולא מתאים לעיצב הקופה של הרכב וגם הגריל המרובע נראה כאילו פשוט באו עם דיסק ופינו מקום לרדיאטור וכאן פשוט תיקנו את זה בצורה מושלמת עם ירידה נחמדה בצחלית הטומבון ואז גריל מעוצב , פשוט שינה את כל הרכב

    סגור תגובה

  • 4. Z שווה רק שלא מביאים אותה 
    חחח, 02-08-2023

    אז מה זה שווה שלא מביאים אותה? לנקר את העיניים כי בחו"ל יש ולנו אין?

    סגור תגובה

חזור למעלה