דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו X1 החדש בישראל: בינתיים ללא חשמל

Getting your Trinity Audio player ready...


זה קרה מוקדם מהצפוי: ב.מ.וו X1 החדש הגיע לישראל 5 חודשים לאחר שנחשף בעולם, זאת לאחר שההערכות הראשונות של היבואנית דיברו על תחילת שיווק רק ברבעון הראשון של 2023. בצד החיובי - רשימת האבזור השתפרה משמעותית וגם הביצועים השתפרו קלות, אך מנגד המחיר קפץ ב-19 אלף שקלים והתייצב על 275,000 שקלים. וחשוב לא פחות: שתי הגרסאות החשובות יותר של הדגם, ההיברידית-נטענת והחשמלית, עדיין לא נמצאות איתנו.

ב.מ.וו X1

החזית כעת זקופה יותר, סבכת הכליות גדלה כמובן ויחידות התאורה נמשכות אל הכנפיים והפכו צרות יותר. מאחור הזוויות התחדדו ויחידות התאורה קיבלו מראה שונה ונאה, והמימדים גדלו לכל כיוון - כולל תוספת של כ-5 ס"מ לאורך ו-4 לגובה.

ב.מ.וו X1

בתא הנוסעים השינוי הבולט ביותר הוא הטמעתו של מערך המסכים החדש, הכולל מסך מולטימדיה בגודל 10.7 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ'. מערכת ההפעלה גם היא מהדור החדש, אך קישוריות אנדרואיד אוטו עדיין לא מתאפשרת.

ב.מ.וו X1

ב.מ.וו X1 ישווק בשלב זה רק בגרסת ה-18i הבסיסת, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים, תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והנעה קדמית. לעומת הדור היוצא, ההספק הופחת ב-4 כ"ס ועומד על 136 כ"ס, אך המומנט עלה ל-23.4 קג"מ (1+) והתאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 9.2 שניות, שיפור של 4 עשיריות - זאת למרות תוספת של כ-100 ק"ג למשקל העצמי של הרכב. צריכת הדלק המוצהרת מעט פחות טובה מבעבר, 13.7 ק"מ לליטר לעומת 14 בדגם היוצא.
יבואנית ב.מ.וו מדווחת כי מכירה מוקדמת של ה-iX1 החשמלי תיפתח עוד בשנה הנוכחית, אך לא מפרסמת מתי יגיעו הרכבים לישראל.

ה-X1 ישווק בשתי רמות גימור, כאשר גרסת ה"סטייל" הבסיסית (275,000 שקלים) מציגה שיפור בולט לעומת המפרט המצומצם של הדגם היוצא, ומוסיפה פריטים כמו ריפודי עור, תאורת לד, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חניה היקפיים, בלם יד חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב ומערכת לניטור שטחים מתים במראות הצד. בנוסף כולל המפרט כבעבר גג שמש פנוראמי, חישוקי "17 קלים והנעה בכפתור.

ב.מ.וו X1

רמת הגימור הבכירה M ספורט מגדילה את החישוקים ל-18 אינץ' ומוסיפה גם טעינה אלחוטית לסלולארי, מושב נהג חשמלי, פנסים עוקבי פניה, כניסה ללא מפתח, מראות נגד סנוור, קיפול חשמלי למראות הצד, תאורת אוויר, בולמי זעזועים אדפטיביים, מנופי החלפת הילוכים מגלגל ההגה ופריטי עיצוב ספורטיביים. על אף פערי האבזור הבולטים, פער המחירים בין הגרסאות עומד על 10,000 שקלים בלבד, כך שייתכן וגרסת הבסיס מיועדת לשוק ה"אפס קילומטר". 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה