דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפורשה הראשונה חוזרת לחיים - כקונספט בלבד

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- החלו חגיגות 75 השנים לפורשה
- ה-356 הראשונה זוכה למחווה עדכנית
- דגם הקונספט - ללא תכניות לייצור עתידי


לרגל חגיגות 75 שנים למותג, מציגה פורשה מכונית קונספט מסקרנת בשם פורשה 357 - כרגע לתצוגה בלבד וללא כל כוונת ייצור. ההשראה היא כמובן פורשה 356, המכונית הראשונה שירדה מפסי היצור של פורשה בשנת 1948.

פורשה 357
את הדימיון למכונית מהעבר לא קשה לזהות, אבל מעבר לכך ברור כי מדובר בתרגיל עיצובי בעיקר. כולל מדבקות במקום יחידות תאורה מלפנים ומאחור. מעצבי פורשה שילבו כאן פרטי טכנולוגיה עכשווית כמו מצלמות במקום מראות וידיות פתיחת דלתות מוסלקות, שתפקידן להקטין את מקדם הגרר למרות שאין כוונת ייצור. גם לפתחי האוורור מאחור וכיסוי קרבון להפחתת מקדם גרר עם החישוקים אין משמעות של ממש, למעט מראה המזכיר את חישוקי ה-365.

פורשה 357
ויש גם מספר קריצות עין חביבות של אנשי מחלקת העיצוב. למשל כונס אוויר למנוע עם כיתוב Air וחץ מכווין, מדבקת דינוזאור רבת משמעות על הכונס המזרים אוויר לקירור הבלמים והכיתוב E-Fuels only על פתח התדלוק.

פורשה 357
אילו הייתה ה-357 בדרכה לפס הייצור, לא צריך היה לתהות באשר ליכולות המוטוריות שלה, שכן כבסיס משמשת לה קאיימן GT4 RS, מהדגמים המשובחים ובעיקר המסעירים בהיצע היצרנית כיום. עם מנוע בוקסר אטמוספרי, שישה צילינדרים בנפח 4.0 ליטר, תצורה מרכזית ו-500 כ"ס עם קו אדום ב-9,000 סל"ד. זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ו-315 קמ"ש מרביים. 
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה