יחד עם זאת, למרות שהיא רק מתיחת פנים, ה-GTC4Lusso (מעכשיו נישאר עם GTC, כי השם המלא שלה ארוך מדי) רחוקה שנות אור מלהיות סתם עוד שינוי קוסמטי, היא מקבלת מנוע משופר - עדיין אותו V12 כמובן, אך הפעם הוא מחלץ 690 כ"ס, 30 כ"ס יותר מבעבר ושיפור עדין של קג"מ אחד וסך של 71.1 קג"מ.
פרארי GTC4Lusso. רחוקה מלהיות סתם מתיחת פנים
הכוח, כמו בדגם היוצא, עובר לכל ארבעת הגלגלים אלא שהפעם התווספה אליו, לראשונה בתולדות הסוס הצוהל, גם מערכת להיגוי כל ארבעת הגלגלים. פרארי לא מספרת בדיוק כיצד המערכת עובדת או בכמה היא מסוגלת להפנות את הגלגלים האחוריים, והיא מסתפקת בזה שהיא מבוססת על מערכת בקרת האחיזה שלה ועובדת יד ביד עם בולמי הזעזועים האדפטיביים.
ה-GTC, ממש כמו ה-FF שומרת על תצורת השוטינג ברייק - סוג של סטיישן עם שתי דלתות, כדי לשמור על השימושיות הגבוהה. פרארי מתגאה שהיא "מתוכננת ללקוחות שרוצים לחוות את העונג שנהיגה בפרארי בכל מקום, לבד או בחברתם של עוד שלושה נוסעים ברי מזל". נראה כמה ברי מזל הם ירגישו כשהם יצטרכו להידחס למושבים האחוריים (המאוד מרווחים כשלעצמם יש לציין) דרך הדלתות הקדמיות.
פרארי GTC4Lusso. לראשונה, היגוי לארבעת הגלגלים
למרות שזה לא ניכר ברגע הראשון, ה-GTC שונה ולא במעט מה-FF אותה היא מחליפה מבחינה עיצובית. היא מקבלת פנסים חדשים מלפנים ומאחור, פגושים חדשים, גג נמוך יותר שמשתפל מאחור בזווית חדה יותר, דיפיוזר גדול יותר מאחור, וגם לא מעט שינויים בתא הנוסעים שכוללים מסך מרכזי גדול ואיכותי יותר, הגה חדש, פתוח פתחי מיזוג, ובאופן מוזר משהו גם משהו שנראה כמו מסך עם תצוגת הילוך, סל"ד ומהירות מול הנוסע. אולי כדי לתת לו סיבה אמיתית לפחד לחייו ולא סתם כי "זה מרגיש נורא מהר". יש לציין אבל, שהתמונות שפרארי שיחררה הן איורים ולא צילומים אמיתיים של הרכב, כך שיש עוד סיכוי קטן שנראה אי אילו שינויים, במיוחד בתא הנוסעים.
פרארי GTC4Lusso. תא הנוסעים שונה מהותית
פרארי תציג את ה-GTC4Lusso בתערוכת ג'נבה ובהמשך לא מן הנמנע שתוכלו להזמין אחת גם עם לוחיות ישראליות.
לדגמי פרארי בישראל - פרארי
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות