דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתיחת פנים לדגמי הפנאי הספורטיביים של ב.מ.וו

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- הצמד הספורטיבי זוכה למערכת היברידית קלה
- המחיר: תאוצה איטית יותר בעשירית השניה
- העיצוב התעדכן, מסך המולטימדיה גדל


שבועיים בדיוק לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של ב.מ.וו X5 ו-X6, מציגה היצרנית הבווארית עדכון גם לגרסאות ה-M הספורטיביות של צמד רכבי הפנאי הגדולים. מהיבואנית המקומית נמסר כי השניים צפויים להגיע ארצה במהלך הרבעון האחרון של השנה הנוכחית.

ב.מ.וו X5M ו-X6M
שינויי העיצוב במתיחת הפנים דומים לאלה שעברו לאחרונה הגרסאות הרגילות של ב.מ.וו X5 וב.מ.וו X6, עם יחידות תאורה צרות יותר מלפנים וגימור שונה לסבכת הכליות. בתא הנוסעים יש כעת תצוגה שונה ומגוונת יותר בלוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3), עם מסך מגע גדול מבעבר ("14.9 לעומת "12.3). בורר ההילוכים, ההגה עם צמד מתגים למעבר למצב הנהיגה הנבחר (M1 ו-M2) ומושבים קדמיים המצעים תמיכה משופרת עברו ישירות מהדגמים המוחלפים.

ב.מ.וו X5M ו-X6M
השינוי העיקרי ב-X5M ו-X6M הוא תוספת מערכת היברידית קלה (48V), ומנוע חשמלי צנוע (12 כ"ס) המשמש כמתנע ואלטרנטור ואמור להקטין את צריכת הדלק. יחידת ההנעה עדיין מבוססת על V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר עם 625 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור - כבעבר.

החיזוק החשמלי מביא עמו תוספת משקל של בין 50 ל-65 ק"ג המשפיעים קלות על הביצועים המאוד מרשימים: זינוק ל-100 קמ"ש איטי ב-0.1 שניות (3.9 שניות) בעוד המהירות המרבית נותרה זהה – 250 קמ"ש עם ההגבלה האלקטרונית, או 290 קמ"ש לאחר הסרתה.

ב.מ.וו X5M ו-X6M
כדי לשדרג את היכולת הדינמית, ביצעה ב.מ.וו כיול מחודש למערך המיתלים, עם שינוי גיאומטריה מאחור ותוספת מוטות מייצבים אקטיביים כציוד תקני. גם ההגה כוייל מחדש בעוד מערכת הבלימה נותרה ללא שינוי (395 מ"מ וקאליפר שש בוכנות מלפנים, 380 מ"מ ובוכנה אחת מאחור). 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה