דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סרס SF5 נחת בישראל לקראת תחילת השיווק

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טלקאר תשיק בקרוב דגם שני לסרס
  • יוצע עם הנעה אחורית או כפולה והספק מירבי של 585 כ"ס
  • המחיר צפוי להתחיל בכ-220 אלף שקלים

שנתיים לאחר שנחתה בישראל עם דגם חשמלי בודד, מצרפת סרס דגם שני להיצע - כאשר הפעם מדובר בדגם מודרני ומתקדם בהרבה. סרס SF5, שיתכן ויקרא כאן פשוט בשם סרס 5, הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על פלטפורמה יעודית שינסה להתחרות כאן בטסלה מודל Y, סקודה אניאק, פולקסווגן ID.4 ויונדאי איוניק 5.

סרס SF5

בסין משווק סרס 5 בגרסה עם מנוע בנזין המשמש כגנרטור מאריך טווח, אבל אלינו הוא יגיע רק עם מערכת הנעה חשמלית מלאה. עם מנוע חשמלי בודד המחובר ישירות לגלגלים האחוריים (299 כ"ס) וזינוק ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות או עם מנוע נוסף מלפנים המאפשר הנעה כפולה (585 כ"ס) ו-4 שניות ל-100 קמ"ש.

לשניהם סוללה מתוצרת CATL בקיבולת 80 קוט"ש עם טווח נסיעה של כ-500 ק"מ להנעה אחורית, כ-480 ק"מ לכפולה. מערכת הטעינה המהירה איטית ביחס למקובל בקצב של 100 קילוואט.

סרס SF5

בהשוואה לטסלה מודל Y ה-SF5 קצר ב-4 ס"מ (471 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר ב-1.5 ס"מ (287.5 ס"מ). גם נפח תא המטען קטן משמעותית מהמתחרה האמריקאי, מאחור (367 ליטר לעומת 854 ליטר) וגם מלפנים (67 ליטר לעומת 117 ליטר).

סרס SF5

סביבת הנהג מודרנית עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע גדול ("15.6) המאפשר שליטה במרבית המערכות וצמצום כמות המתגים. רשימת האבזור טרם פורסמה, אבל היא צפויה לכלול בין היתר ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום, אוורור ועיסוי, מצלמות היקפיות וחלון שמש.

בשונה מה-EV3 שנעדר מערכות בטיחות אקטיביות, ה-SF5 מציעה אותן כציוד תקני, לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה