דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן מכריזה על ה-ID.2all - חשמלית קטנה, יחסית בזול

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:
- פולקסווגן חושפת את התכניות לחשמלית הקטנה
- מבטיחה גם גרסת ביצועים עם 226 כ"ס
- מחיר היעד: דומה לזה של גרסת הביניים לפולו בגרמניה

אל תרוצו לאולמות התצוגה: אחרי חרושת של שמועות, פולקסווגן הציגה סוף סוף את החשמלית הקטנה שלה תחת השם ID.2all, אך בשלב זה מדובר בדגם קונספט בלבד - כאשר גרסת היצור צפויה להיחשף רק ב-2025.

פולקסווגן ID2ALL

בפולקסווגן מציגים את ה-ID.2 ככזו שצפויה לשאת תג-מחיר של "פחות מ-25 אלף אירו" בדומה לפולו. יש להזכיר כי לפולקסווגן תוכניות לייצור דגם עירוני קטן יותר בשם ID.1 שמחירו צפוי להיות נמוך ב-20 אלף יורו, אך אודותיו אין בינתיים פרטים נוספים.

הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת MEB המוכרת של הקונצרן, כאן בגרסתו הייעודית לדגמים קטנים-קומפקטיים באופיים בשם Entry. בשונה מדגמים אחרים המבוססים על פלטפורמה זו, כמו למשל פולקסווגן ID.3 ו-ID.4, סקודה אניאק, אודי Q4 אי-טרון, גרסה זו מצוידת בהנעה קדמית דווקא.

פולקסווגן ID2ALL

הממדים דומים - בהתאם לייעוד - לאלה של פולו, הסופר-מיני הוותיקה. בסיס הגלגלים ארוך ב-5 ס"מ (260 ס"מ), אך ממד האורך צנוע ב-2 ס"מ (405 ס"מ). רוחבה 181 ס"מ (גידול של שישה ס"מ) והיא גבוהה ב-9.5 ס"מ (153 ס"מ). תא המטען גדול משמעותית וחריג בגודלו בקטגוריה: 490 ליטר, או 1,330 ליטר כשהמושבים מקופלים, לעומת 351 ו-1125 ליטר בהתאמה.

פולקסווגן עדיין לא חולקת מידע באשר ליחידת ההנעה אך לפחות אחת הגרסאות תצויד במנוע חשמלי בהספק של 226 כ"ס, יותר מפולו GTI עכשווית. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יהיה "קצר מ-7 שניות". טווח הנסיעה המוצהר עומד על כ-450 ק"מ, וזמן טעינת הסוללה בעמדה סופר-מהירה מ-10% ועד 80% יארך כ-20 דקות.

פולקסווגן ID2ALL

פולקסווגן מציגה תמונות של סביבת הנהג, אך אינה מפרטת מעבר לכך. ויש שינויים לעומת הדגמים החשמליים הנוכחיים, אשר צפויים לעבור מתיחת פנים עד עלייתה של ה-2 לכביש בשלהי 2025. התצוגה העלית תהיה גדולה מזו שכיום ("5.3), יהיו ארבעה מתגים לחלונות החשמל יחליפו את הסידור הטורדני כיום (שני מתגים ובורר), יש תכנון חדש למתגים בתחתית מסך המולטימדיה ועל גלגל ההגה, כולל בורר בתחתית הקונסולה המרכזית, לראשונה בדגמים החשמליים של המותג.

ראוי לזכור כי בשלב זה מוגדרת ID.2all כמכונית תצוגה בלבד, ומכונית סדרתית תעלה על הכביש רק בעוד יותר משנתיים, דגם אחד מ-10 חדשים שתציג החברה עד אותה נקודת זמן. בכך מקווה פולקסווגן להיות אחראית למרבית כלי הרכב החשמליים שיימכרו באירופה - הערכה שאנחנו מתקשים לראות כיצד תתגשם.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה