דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן פאסאט חדשה בדרך, כסטיישן בלבד

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • דור תשיעי לפאסאט יוצג בחודשים הקרובים
  • גרסת הסטיישן תהיה היחידה בהיצע
  • תהיה גם גרסה היברידית-נטענת

למרות שבפולקסווגן כבר חשפו את ה-ID.7 כמשפחתית גדולה חשמלית בתצורת סדאן, היצרנית הגרמנית ממשיכה בכל זאת את פיתוח הדור הבא לפאסאט הותיקה - ותציג בחודשים הקרובים את הדור התשיעי בשושלת. כך אמר מנכ"ל קבוצת פולקסווגן, תומאס שפר, לאוטומוטיב ניוז.

עם זאת, הדור התשיעי של הפאסאט (B9), שיוצג בחודשים הקרובים, ייוצר רק במרכב סטיישן, בשונה מקודמותיה ששווקו גם בתוצרת סדאן גם עבור השוק האמריקאי. נזכיר כי בצד השני של האטלנטי שיווק הפאסאט הופסק כבר בשנה שעברה.

באופן הפוך לשני העשורים האחרונים, מי שמובילה כעת את הפיתוח היא סקודה, שכן הפאסאט החדשה תבוסס על הדור הרביעי של הסופרב החדשה, שתוצג גם היא בקרוב. שתיהן גם ייוצרו במפעל משותף בברטיסלבה, סלובקיה.

פולקסווגן פאסאט חדשה בדרך, כסטיישן בלבד

תמונות ריגול שפורסמו ברשת מאשרות שהפאסאט שומרת על דמיון ניכר לדגם היוצא, בהתאם לשמרנות העיצובית המקובלת בוולפסבורג. סביבת הנהג לעומת זאת צפויה לעבור שינוי משמעותי, עם מסכים גדולים וממשק משתמש טוב משמעותית מזה שבדגמים החשמליים של הקונצרן.

כבסיס תשמש פלטפורמת MQB המוכרת, עם שינויים ועדכונים מתבקשים. עוד לא ברור האם מנועי דיזל - שהופכים פחות ופחות פופולריים - יוצעו בדור החדש. מה שבטוח הוא שהגרסה ההיברידית-נטענת תצויד במצברים גדולים מאלה של הדגם הנוכחי, עם טווח נסיעה גדול משמעותית, ככל הנראה סביב 100 ק"מ. גרסאות הבסיס ימשיכו להשתמש במנוע בנזין מוגדש המוכר של היצרנית, בנפח 1.5 ליטר עם מערכת היברידית קלה (48V).

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה