דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ראם ראמפייג' הוצג - טנדר קטן, לא לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ראם ראמפייג' יתבסס על הפלטפורמה של ג'יפ קומפאס
  • יצויד במנועי בנזין ודיזל מוכרים
  • בשלב זה מיועד לאמריקה הלטינית

ראם ראמפייג' (Rampage - השתוללות) יהיה אח קטן במשפחת הטנדרים של ראם האמריקאית. הוא צפוי להתחרות בפורד מאווריק בשווקי דרום אמריקה, ולכן גם ייוצר בברזיל - ולא אמור להגיע לישראל, לפחות לא בעתיד הנראה לעין.

ראם ראמפייג'

בשונה מהטנדרים הגדולים של היצרנית המבוססים על שלדת סולם חסונה וסרן חי מאחור, הראמפייג' עושה שימוש בפלטפורמת מרכב אחוד המשותפת לג'יפ קומפאס, עם מיתלים נפרדים מלפנים ומאחור. בהשוואה לטויוטה היילקס הוא קטן משמעותית, קצר ממנו בכ-30 ס"מ (502 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר בכ-10 ס"מ (299 ס"מ). כושר ההעמסה מרשים – 750 ק"ג לגרסאות בנזין 1,015 ק"ג לדיזל, נתון דומה להיילקס.

ראם תציע בו מנועי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, בנזין מוגדש (מכונה הוריקן) עם 272 כ"ס או דיזל (מכונה מולטיג'ט) עם 170 כ"ס. בשני המקרים עם תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח ייחודי, האמור להעניק לו יתרון בקטעי עבירות טכניים מול מתחרים כמו פורד מאבריק.

העיצוב החיצוני דומה לטנדרים הגדולים והאמריקאים של היצרנית. סביבת הנהג מודרנית עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10.3) ומסך מגע גדול ("12.3) בעוד שבורר הילוכים בעיצוב חוגה מאפשר מקום לתא אחסון קטן תחתיו.

ראם ראמפייג'

ראם תשווק אותו בכמה רמות גימור, לרבות רבל (Rebel) המשדרגת עוד יותר את יכולת השטח הודות לצמיגים דו שימושיים (פירלי סקורפיו AT על חישוקי "17) ו-R/T עם מיתלים מוקשחים המאפשרים הנמכת מרכב קלה (7- מ"מ) וחישוקים גדולים יותר ("19).

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה