דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו: סדרה 5 מתחדשת, סדרה 3 מוזלת

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו סדרה 5 המחודשת נחשפה במאי 2020 וכעת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, החלה בשיווקה בישראל. סדרה 5 תשווק בשלב זה בגרסת 530e, בעוד גרסת הפלאג-אין הצנועה 520e וגרסת הפלאג-אין החזקה 545e xDrive לא מוצעות בשלב זה. מחיר הכניסה עומד כעת על 480,000 לגרסת M-Sport, שהינו יקר ב-75,000 שקלים מגרסת ה"ביזנס" ששווקה טרום מתיחת הפנים, אך דווקא זול ב-15,000 שקלים מגרסת ה"אקסקלוסיב" שהציעה גם היא גימור M-Sport.

במוו סדרה 5

עיצוב

במסגרת מתיחת הפנים התעדכן העיצוב החיצוני עם חזית בעיצוב חדש - סבכת הכליות מודגשת יותר, יחידות התאורה בעיצוב חדש וצר מבעבר, והפגוש הקדמי מעודכן עם כונסי אוויר בצורת ראש חץ. מאחור השינוי פחות בולט וכולל עיצוב פנימי חדש ליחידות התאורה וסופיות מפלט טרפזיות לעומת עגולות בדגם הנוכחי. סדרה 5 המחודשת ארוכה ב-2.7 ס"מ, בשל העיצוב החדש לפגושים. מבפנים השינויים זניחים וכוללים בעיקר עדכון למסך המולטימדיה.

יחידת הנעה

יחידת ההנעה הינה פלאג-אין הייבריד, בעוד גרסאות ה-540i וה-M550i אינן משווקות בשלב זה. יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת המחודשת משופרת וכעת מנוע 2.0 הליטרים בשילוב מנוע חשמלי מספקים 292 כ"ס (252 כ"ס בעבר) ונתון מומנט מירבי העומד על 42.8 קג"מ (זהה).

למנוע משודכת כבעבר תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.4 שניות (איטית ב-3 עשיריות השנייה) ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 62.5 ק"מ לליטר (לעומת 55.5 ק"מ טרום מתיחת הפנים).

גודל הסוללה נותר זהה ועומד על 12 קווט"ש. צריכת החשמל הממוצעת הינה 173 וואט שעה לק"מ וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 56-57 ק"מ (61 ק"מ בדגם הקודם). טעינה בעמדה ביתית אורכת 6 שעות כבעבר.

במוו סדרה 5

אבזור ובטיחות

סדרה 5 המחודשת תמשיך להציע אבזור עשיר הכולל בין היתר מושבי עור מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים עם אפשרות לחימום/קירור מראש של תא הנוסעים, סגירת ואקום לדלתות, תא מטען נפתח חשמלית, מערכת חניה אוטומטית וזיכרון לנסיעה אוטונומית לאחור למרחק של 50 מטרים, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

גרסת ה-M-Superior מוסיפה העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמות היקפיות, תאורה אדפטיבית, מושבים קדמיים מחוממים, וילון אחורי חשמלי, מפתח חכם עם צג מגע, מערכת שמע מבית Harman Kardon וחישוקי 19 אינץ'.

תחום הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מלפנים ומאחור כולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות צידית כולל התערבות אוטונומית ומערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום. בגרסת ה-M סופריור ישנה גם מערכת מעבר אוטומטי לאורות גבוהים.

במוו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 5 - מחירים:

ב.מ.וו סדרה 5 ברמת גימור M-Sport 530e תעלה 480,000 שקלים

ב.מ.וו סדרה5 ברמת גימור M-Superior 530e תעלה 540,000 שקלים

במוו סדרה 5

ב.מ.וו סדרה 3 - גרסאות בנזין חדשות

ב.מ.וו סדרה 3 שווקה אצלנו עד כה בגרסת 330e היברידית נטענת בלבד, אך כעת מצרפת היבואנית שתי גרסאות חדשות. האחת גרסת 318i בסיסית ברמת גימור "ביזנס" ובמחיר של 255,000 שקלים. זוהי גרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים הזולה ב-54,000 שקלים מגרסת 330e Sport שהייתה הזולה עד כה.

לב.מ.וו 318i מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 156 כ"ס ועם נתון מומנט מירבי העומד על 25.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, ההנעה היא אחורית וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.4 שניות (5.9 שניות בהיברידית). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.1 ק"מ לליטר.

האבזור מכובד וכולל מסך מולטימדיה בגודל 8.8 אינץ' (10.25 בהיברידית-נטענת), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מושבי עור מתכווננים חשמלית עם זיכרון, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים (אך ללא מצלמת רוורס כמו ב-330e), מראות נגד סנוור ועוד.

תחום הבטיחות מצומצם יותר מגרסת ה-330e וכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת עייפות.

במוו סדרה 3 M340i xDrive

לצד גרסת הכניסה תשווק גם גרסת M340i xDrive חזקה, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטרים 6 צילינדרים בטור ומערכת מיקרו-היברידית. יחידת ההנעה זהה לזו של סדרה 4 בגרסת 440i. ההספק עומד על 374 כ"ס וזמן ההאצה ל-100 קמ"ש מהיר בעשירית שנייה מסדרה 4 ועומד על 4.4 שניות. ההנעה במקרה זה היא כפולה והמחיר עומד על 569,000 שקלים - גבוה בכמעט 200,000 שקלים ממחירה של הגרסה ההיברידית היקרה ביותר.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה