דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו iX1: נפתחה המכירה המוקדמת

Getting your Trinity Audio player ready...


שבועיים בלבד לאחר תחילת השיווק של ב.מ.וו X1 החדש, מתחילה יבואנית ב.מ.וו לרשום הזמנות גם לאחיו החשמלי - ה-iX1. אלא שבשלב זה מדובר במכירה מוקדמת באמצעות האינטרנט בלבד, כאשר רכבים ראשונים צפויים להגיע ארצה רק בסוף הרבעון השני של 2023 - בעוד כחצי שנה. תג המחיר ההתחלתי של ה-iX1 עומד על 330,000 שקלים - יקר ב-55 אלף שקלים ממחירו של X1 עם מנוע בנזין ויקר גם ב-30-60 אלף שקלים ממחירי הכניסה של מתחרים חשמליים כמו מרצדס EQA, וולוו XC40, אודי Q4 אי-טרון וג'נסיס GV60.

לזכותו של הב.מ.וו עומדת יחידת הנעה חזקה מזו של גרסאות הבסיס אצל המתחרים, עם צמד מנועים חשמליים המייצרים הספק מירבי של 313 כ"ס, מומנט של 50.3 קג"מ והנעה כפולה. לשם השוואה, כל ארבעת המתחרים הישירים מוצעים בגרסאות הבסיס עם הספקים שבין 188 ל-231 כ"ס. בזכות יתרון ההספק, רושם ה- iX1תאוצה של 5.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך למהירות מירבית של 180 קמ"ש.

ב.מ.וו iX1

סוללת 64.7 קוט"ש מעניקה לו טווח נסיעה של 429 קילומטרים. כסטנדרט יוצע ה- iX1עם מטען פנימי של 11 קילוואט, המאפשר מילוי של הסוללות בתוך 6.5 שעות, אך הלקוחות יוכלו לבחור בתוספת תשלום גם במטען פנימי משודרג של 22 קילוואט. טעינה מהירה מתאפשרת בקצב של 130 קילוואט, מה שאומר שמילוי 80% מקיבולת הסוללה ימשך כחצי שעה בעמדה מתאימה.
מבחינה חיצונית ה- iX1כמעט זהה למקבילו לוגם הבנזין, למעט תוספות של אלמנטים כחולים בפגושים ובספי הדלתות. גם תא הנוסעים זהה עם קונסולה צפה בין המושבים מלפנים, צמד מסכים בגודל 10.25 אינץ' ללוח המחוונים ו-10.7 למולטימדיה וללא הגלגלת המסורתית של מערכת ה-iDrive.

ב.מ.וו iX1

מפרט האבזור הסטנדרטי של הדגם כולל בין היתר בולמי זעזועים אדפטיביים, חיישני חניה היקפיים, מערכת לחניה אוטומטית, תאורת לד אדפטיבית, מראות נגד סנוור, מושב נהג עם כוונון חשמלי וזכרונות, חימום לצמד המושבים מלפנים, הנעה בכפתור, גג שמש פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית, טעינה אלחוטית לסלולארי וחישוקי "19.

בתחום הבטיחות יציע ה-X1 החשמלי מערכות לבלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, רוכבי דו גלגלי וניטור תנועה חוצה, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות וניטור שטחים מתים במראות הצד.

ב.מ.וו iX1

ללקוחות יוצעו שתי רמות גימור לבחירה, כאשר ההבדלים ביניהן מתבטאים בעיקר בפריטי העיצוב - כאשר גרסת ה-X ליין הבסיסית (330 אלף שקלים) תציע גימורים בשחור מבריק ואלומיניום, ואילו גרסת ה-M ספורט (350 אלף שקלים) כוללת גימורים במראה ספורטיבי לקשתות בתי הגלגלים וחצאיות הצד, תקרה פנימית מושחרת, ספי דלתות במראה שונה וגימור פנימי בעץ אקליפטוס. בנוסף, מפרט האבזור בגרסה זו כולל גם מערכת שמע משודרגת מתוצרת "הרמן קרדון" וכוונון חשמלי גם למושב הנוסע. 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה