דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מצטיין בטעינה: זיקר חשפה רכב פנאי שני, גם לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-7X יהיה רכב פנאי חשמלי שני לזיקר
  • יוצע עם מערכת חשמל מתקדמת
  • יגיע ארצה ברבעון השני של 2025

על הגובה: זיקר חשפה בתערוכת צ'אנגדו את ה-7X, רכב פנאי חשמלי שצפוי להתמודד מול טסלה מודל Y, יונדאי איוניק 5, פולקסווגן ID4 ואקספנג G6 שנחת לאחרונה. בדומה לאחות מבית, סמארט 5, גם הוא עושה שימוש בפלטפורמה הייעודית של ג'ילי (SEA).

בהשוואה למכונית הנמכרת בעולם מבית טסלה, הוא ארוך ב-7.5 ס"מ (482.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-3.5 ס"מ (292.5 ס"מ), אך תא המטען קטן ב-238 ליטר (616 ליטר).

העיצוב החיצוני סולידי ביחס לדגמי המותג המוכרים לנו, עם יחידות תאורה לכל רוחב החזית והאחוריים ליצירת אשליית רוחב, וידיות פתיחת דלתות מוסלקות להפחתת מקדם הגרר. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע גדול ("16) האחראי על הפעלת מרבית המערכות, וסוללת מתגים תחתיו.

ליושבים מאחור יש מסך מגע בין המושבים ("6) לשליטה במערכת נוחות ושמע, בעוד לנוסע מימין יש מסך ("13) נשלף בגב המושב הקדמי בטכנולוגיית OLED, והדום לרגליים.

חשמל מתקדם: ה-7X יוצע עם אפשרות בחירה בין הנעה אחורית (421 כ"ס) או עם מנוע נוסף (224 כ"ס) מלפנים המייצר הנעה כפולה וזינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, נתון זהה לגרסת הביצועים של מודל Y.

שתי הגרסאות יוצעו עם אפשרות בחירה בין שני מארזי סוללה: LFP עם 75 קוט"ש או NMC עם 100 קוט"ש. טווח הנסיעה נע בין 605 ל-780 ק"מ על פי התקן הסיני (CLTC), האופטימי משמעותית מזה האירופי (WLTP) הלוונטי לנו. שימוש במתח גבוה (800V) יאפשר טעינה אולטרה-מהירה ומילוי מ-10% ל-80% ב-10.5 דקות בלבד לסוללה הקטנה ו-15 דקות לגדולה.

מה אנחנו חושבים: ה-7X יהיה תוספת חשובה לאולם התצוגה המקומי של זיקר, שכן הוא יאפשר לה להתמודד באחת הקטגוריות הפופולריות בשוק. בדומה לסמארט, גם הוא נהנה ממחסן המוצרים המשובח של ג'ילי הכולל בין היתר פלטפורמה מודרנית, טווח נסיעה מרשים ומערכת טעינה מהמתקדמות והמהירות בעולם.

אם יוצמד לו תג מחיר אטרקטיבי, הוא גם עשוי להסתמן כאחד האיומים הגדולים על רבי המכר של הקטגוריה, מבית טסלה, יונדאי פולקסווגן ולאחרונה גם אקספנג.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה