דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טסלה מודל 3 פרפורמנס חוזרת - החל מ-273 אלף שקל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מודל 3 פרפורמנס תזנק ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות
  • היכולת הדינמית שופרה עם מיתלים ובלמים חדשים
  • החל מ-273 אלף שקל. מסירות ראשונות ביוני-יולי

ועכשיו ביצועים: טסלה חשפה גרסת פרפורמנס למודל 3 העדכנית, עם תג מחיר שעומד על 273 אלף שקל, כ-60 אלף שקל יותר מגרסת הבסיס. מערכת ההנעה משלבת כבעבר צמד מנועים חשמליים, אך טסלה לא חושפת נתוני הספק מלאים. לפי אתר ev-database המתמחה ברכבים חשמליים, הוא עומד על 627 כ"ס, כ-100 כ"ס יותר מבעבר.

תוספת הכוח מאפשרת קיצוץ 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש שעומד כעת על 3.1 שניות, בדרך ל-260 קמ"ש מרביים כבעבר. הפרפורמנס גם מקבלת בולמי זעזועים אדפטיביים ייחודיים שאמורים לשפר את נוחות הנסיעה והיכולת הדינמית, והבלמים שודרגו לטובת תחושה טובה יותר. כבעבר יש מצב מסלול ייעודי עם אפשרות בחירה בין שלוש דרגות התערבות של בקרת היציבות ואפשרות לבחירה בין חלוקת הכוח לפנים-אחור.

מה עוד צריך לדעת: המצברים בקיבולת זהה לגרסת LR (75 קוט"ש) אבל התשלום על הביצועים הוא בטווח נסיעה צנוע יותר של 528 ק"מ (כ-100 ק"מ פחות). טעינה מהירה (250 קילוואט) תאפשר מילוי ל-80% בתוך כחצי שעה.

השינויים העיצוביים מינוריים בהשוואה למודל 3 רגילה. בפגוש הקדמי נוסף מסיט אוויר בחלקו התחתון וצמד כונסי אוויר בקצוות, בפרופיל חישוקים שונים המיועדים להפחתת מערבולות בעוד שמאחור נוסף ספויילר צנוע על דלת תא המטען. בתא הנוסעים יש כעת צמד מושבים קדמיים עם תמיכה צידית משופרת משמעותית, ודוושות בגימור מתכתי.

מה אנחנו חושבים: המודל 3 פרפורמנס ניפצה מוסכמות בתעשיית הרכב, עם ביצועים טובים מב.מ.וו M3 במחיר נמוך מ-318 בסיסית. וכל זאת לצד כל היתרונות המוכרים של הנעה חשמלית לרבות עלויות אחזקה נמוכות משמעותית ועם שימושיות משפחתית כשל מודל 3 רגילה.

הגרסה העדכנית נראית כמטפלת במרבית נקודות התורפה של קודמתה, לרבות שיפור היכולת ונוחות הנסיעה. עד כמה זה בא לידי ביטוי במציאות, נדע רק לאחר שננהג בה.

למאמר זה התפרסמו 22 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה