דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתרחבת בישראל עם משפחתית גדולה - BYD מתחילה לשווק סיל

Getting your Trinity Audio player ready...

מותג BYD הסיני מרחיב את הארסנל המקומי עם משפחתית גדולה, ומשלים היצע של חמישה דגמים מקומיים, בדרך לשישה עם הגעת סיל U בקרוב. בכך מציג המותג השתלבות במהירות חסרת תקדים בשוק הרכב המקומי, תוך שהוא גם קובע אשתקד היסטוריה עם החשמלית הראשונה שהופכת למכונית הנמכרת ביותר בישראל - עם אטו 3.

BYD סיל

סיל שהושקה היום (ג') היא משפחתית גדולה נוספת בשוק הרכב המקומי, קטגוריה שחווה רנסנס - אחרי שנים של צמצום הדגרתי במכירות - מאז נחשול הדגמים החשמליים שמציף את הכבישים. זה שהחל טסלה מודל 3 אבל מונה כיום מספר מתחרות נוספות דוגמת יונדאי איוניק 6 שהגיעה לפני מספר חודשים, ניו ET5 ואקספנג P7 שהגיעו לאחרונה.

BYD סיל

כולן פחות או יותר בגדול דומה, כולן עם תגי מחיר דומים. 217 אלף לגרסת הנעה אחורית, 234 אלף שקלים להנעה הכפולה - לפני אגרות רישוי.

מראה הסיל מרשים, ומציג בגרות עיצובית במותג הסיני, מה שלא ניתן לומר על תוצרת סין המצועצעת יתר על המידה בדרך כלל. הצללית מרשימה, החרטום נראה דינמי ואגרסיבי במידה ובסך הכל היא נושאת מקדם גרר מצוין שכמעט ומשתווה לשיא הקטגוריה השמור לאיוניק 6 (0.21).

גם סביבת הנהג נראית מצוין ובוגרת יחסית, נטולת קשקושים מיותרים אך בהתאם למקובל ב-BYD, עם מסך מגע ענק ("15.6) ניצב או אופקי בהתאם לבחירת הנהג. גודלו של לוח המחוונים רב התצוגות הוא "10.25.

BYD סיל

מרחב הפנים יוצא נשכר מהמידות הנדיבות שמעמידות אותה בין המודל 3 הצנועה יחסית ואיוניק 6 או ה-P7 הגדולות יותר- 480 ס"מ אורך (10.5 ס"מ יותר ממודל 3, 5 ס"מ פחות מאיוניק 6), 187.5 ס"מ לרוחב (2.5+ ביחס לטסלה), 146 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 292 ס"מ. שניהם יותר ממידותיה של מודל 3, פחות במספר סנטימטרים מיונדאי ואקספנג.

מערך המתלים כולל עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור, והמשקל עומד על בין 2.1 ל-2.2 טון. המון ביחס למשפחתית גדולה רגילה, דומה למקובל בחשמליות בגודל זה.

בישראל ישווקו - לפחות בינתיים - שתי גרסאות של הסיל. עם הנעה אחורית בלבד (312 כ"ס, 0-100 ב-5.9 שניות, 570 ק"מ טווח) או עם הנעה כפולה (530 כ"ס, 0-100 ב-3.8 שניות ו-520 ק"מ טווח). בשני המקרים עם סוללת 82.5 קוט"ש ומהירות טעינה מרבית של 150 קילוואט. באופן מקורי, היצרנית אינה נוקבת בזמן טעינה מקובל ל-10-80 או 20-80 אחוז, אלא 30-80  אחוז אותו ניתן להשיג תוך 26 דקות לדבריה. טעינת AC מתבצעת ב-11 קוט"ש.

רמת האבזור בשתי הגרסאות גבוהה יחסית, וכוללת בין היתר מושבים קדמיים מאווררים מחוממים, גג שמש גדול ללא יריעת הצללה, כרטיס NFC לפתיחה-נעילה, טעינת סלולר וחיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואוטו אנדרואיד ועוד. כל סוללת מערכות הבטיחות של BYD, פסיביות ואקטיביות, משולבות בסיל לרבות תשע כריות אוויר, מצלמות היקפיות ובקרת שיוט אדפטיבית.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה