דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מציבה את מיני קאנטרימן בכוונת – סמארט עם חשמלי שלישי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סמארט 5 החשמלי יהיה הגדול במשפחה
  • ג׳ילי תצייד אותו במערכת טעינה מתקדמת
  • לישראל יגיע ברבעון שני 2025

חמסה חמסה: ה-5 יהיה דגם חשמלי שלישי של סמארט, מאז הוקמה מחדש כיצרנית חשמליות בבעלות משותפת של ג'ילי ומרצדס. באולמות התצוגה של המותג הוא צפוי לנחות רק בשנה הבאה, אבל עוד קודם לכן יוצג בתערוכת בייג'ינג - שתפתח את שעריה בסוף השבוע הקרוב - כאב-טיפוס.

ביצתיים חושפת סמארט איורים ראשונים, מהם ניתן להבחין כי העיצוב יהיה שונה מדגמיה הוותיקים יותר, ה-1 וה-3, נראה כי המראה הכללי יהיה זוויתי יותר, קשוח יותר מהקווים המעוגלים של ה-1 למשל. וכצפוי, יש גם שימוש ניכר באיפור קרבי המקובל בקטגוריית רכבי פנאי. כמו בתי גלגלים בולטים, פסי הגנה סביב למרכב וגגון מסיבי.

הכי גדולה: ה-5 יהיה הדגם הגדול ביותר שסמארט יצרה מעולם, עם ממדים שצפויים לאפשר לו להתחרות בין היתר במיני קאנטרימן. כבסיס תשמש פלטפורמת SEA הייעודית להנעה חשמלית שפיתחה ג'ילי ומשמשת דגמים רבים של הקונצרן הסיני, לרבות שתי האחיות הקטנות של ה-5.

הוא יוצע עם הנעה אחורית בגרסת הבסיס, ועד כפולה-ביצועיסטית בגרסת בראבוס. החידוש הגדול צפוי להיות מערכת חשמל במתח גבוה (800V לעומת 400V ב-1 וב-3) שתאפשר טעינה אולטרה מהירה.

מה אנחנו חושבים:  בדומה למה שעשתה עם מותג וולוו השוודי, הבעלות המשותפת של ג׳ילי ומרצדס העירה את המותג הלא ממש מבריק, רעננה אותו עם היצע דגמים מודרניים ורלוונטיים לדרישות השוק ולמעשה הקימה אותו לחיים חדשים עם אופק חיובי.

וה-5 נראה כמי שלוקח את המהלך צעד נוסף לפנים, עם ממדים גדולים יותר שיאפשרו פוטנציאל רווח משופר. הוא רכב פנאי, הוא חשמלי, והוא מבוסס על ארכיטקטורת הנעה סופר מתקדמת. שילוב שלפחות כרגע נראה כמעט חסר תחרות. עם תג מחיר מתאים הוא עשוי לספק הרבה נחת לסוכני המכירות של המותג, גם בישראל.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה