דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קדילאק מבטיחה: גם לדגמים החשמליים יהיו גרסאות ספורט

Getting your Trinity Audio player ready...

קדילאק מתכננת להציג עוד השנה תת-מותג ספורטיבי גם עבור דגמיה מונעי החשמל, בדומה לסדרת V הספורטיבית של דגמי הבנזין החזקים שלה. ג'ון רות', סגן נשיא החטיבה הגלובלית בקדילאק, אמר לעיתונאים עימם נפגש לאחרונה כי בקרוב צפוי להשתחרר מידע בנוגע לכיוונים השונים של חטיבת הספורט של המותג - בדומה ל-M של ב.מ.וו, ל-RS של אודי ול-AMG של מרצדס. את דבריו השלים מאוחר יותר דובר המותג שאישר כי קדילאק תציע גרסאות ביצועים לכל סוגי ההנעות.

קדילאק צפויה להפוך למותג חשמלי בלבד בצפון אמריקה כבר בסוף העשור הנוכחי, כך מזכירים באוטומטיב ניוז שמביאים מדברי הבכירים. עוד מזכירים שם כי סדרת V החזקה חוגגת השנה שני עשורים מאז תחילת פעילותה, אי שם ברבעון הראשון של שנת 2004 אז הוצגה ה-CTS-V.

כיום משווק תת המותג הספורטיבי גרסאות חזקות של CT4 ו-CT5, כמו גם אסקלייד חזק עם לא פחות מ-682 כ"ס. עד כמה מצליחה הסדרה הזו מבחינה שיווקית מבהיר זינוק של 55% במכירות V במהלך אשתקד.

עוד מעדכן האוטומטיב כי קדילאק תחשוף פרטים חדשים על האופטיק החדשה, רכב פנאי חשמלי קומפקטי' כמו גם על הוויסטיק, רכב פנאי עם שלוש שורות מושבים ושבעה מקומות לפחות, עוד השנה. האסקלייד החשמלי עליו הכריזה היצרנית יגיע כבר ברבעון השלישי לאולמות התצוגה בצפון אמריקה.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה